![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat is het beste voor mij golf 1 te verlagen: schroefset of verlaag veren
|
|
|||
|
|||
![]() Dat ligt eraan wat je wil.
Als je gewoon wat lager wil, dan is veren prima. Zijn velen tekoop voor niet veel geld. Wil je echt erg laag, of de ruimte tussen van en wiel zo klein mogelijk maken, dan is een schroefset natuurlijk beter, aangezien je hier traploos de hoogte kunt instellen. Waar bij verlagingsveren slechts 1 mogelijkheid is. |
|
||||
|
||||
![]() Mocht je een schroefset nodig hebben dan heb ik er nog wel 1 liggen, 200 km gebruikt.
|
|
|||
|
|||
![]() Zou zelf altijd voor een schroefset gaan, kun je hem altijd precies op de hoogte afstellen die jij mooi vind.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat iedereen van ons bij het begin wel dacht van:"ach laten we de auto een beetje verlagen" maar na een tijd wil je hem toch zo laag mogelijk dus ga maar voor een schroefset
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoeft niet zozeer vaak lager maar met een vaste set vind ik ze persoonlijk vaak op zijn kont hangen waarbij het mooier is om hem op het oog recht te zetten. Daarnaast is het de vraag hoeveel een vaste set echt verlaagt, vaak klopt de opgegeven verlaging niet helemaal.
|
|||
|
|||
![]() die verstel bare hoogte klinkt inderdaad verlijedelijk
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het comfort van mijn schroefsetje vele malen beter dan toen ik met 35-25 veren reed. Bijkomend voordeel is dat je hem mooi op je wielkasten af kan stellen.
|
|||
|
|||
![]() Schroefset! Lees alle reacties maar ;-)
|
|
|||
|
|||
![]() ja ik denk dat ik voor zo een simpele jom schroefset ga
|
|
||||
|
||||
![]() Een maat van mij heeft nog een setje van jom liggen! Ze zijn gebruikt, dus niet de mooiste meer, maar ze zijn niet lek en gewoon goed gangbaar. Hij wil er op het forum maar 50 euro voor hebben. Misschien interessant?
Komen onder een hele mooie Jetta 1 vandaan.
|
|||
|
|||
![]() Schroefsetje!!!
Beste dat er is. Vrije keuze in hoogte en nog wel comfortabel. |
|
|||
|
|||
![]() Met zo een verensetje met dempers van kw kan je toch de achterste hoogte instellen.
Weliswaar beperkt, maar dan gaat ie heus niet "op zijn gat" hangen ![]() Bovendien heb je toch minder een hobbelkar dan met zo een schroefsetje. |
|
|||
|
|||
![]() Met een degelijke schroefset krijg je geen hobbelkar.
Denk dat zo'n kw veren en demperset een heel eind in de buurt van een AP schroefset komt welke in dezelfde fabriek wordt gemaakt als KW