|
||||
|
||||
TT pedaaltjes
ha,
passen TT pedaaltjes probleemloos in mijn polo 2f??? heb wel eens gehoord dat je 2 koppelingspedalen en 1 gaspedaal moet nemen in verband met de maten?? en weet iemand misschien wat die dingen moeten kosten? alvast bedankt!!!
|
||||
|
||||
De pedaaltjes zitten wel erg dicht bij elkaar he!? wil je koppelen druk je de rem er bij in.... naja kan soms handig zijn :S
Je kan de audi dealer bellen en ze bestellen. Mijn ervaring is dat het meestal niet zo heel duur is. |
|
||||
|
||||
Een 2F heeft kleine pedalen, net als de Golf 1. Bij een Golf 2, Polo 6N enzovoorts passen ze zonder problemen.
|
||||
|
||||
Quote:
Voor mij was t iets van door de 30 €
|
||||
|
||||
wat is er zo bijzonder aan eigenlijk?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
ze zijn gewoon mooi
heb ze in mijn 2F gehad, en nu in de jetta, gewoon 2 koppelingspedalen bestellen en dan passen ze ... |
|
||||
|
||||
ah, ik kende ze niet... ziet er idd netjes uit, leuke dingen... maja... wel een van de laatste dingen waar ik me druk om zou maken... haha :p
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
hey tom bedankt voor de info.
ik was ook op zoek naar de juiste combi.
|
||||
|
||||
de originele rubberen hoesjes zijn overleden laatst, die TT apparaten zijn een leuke vervanging!
maarre polorijdert, het past dus zonder problemen in een 2f???
|
||||
|
||||
Volgens een paar Duitsers past het zonder al te veel problemen, zou alleen een klein beetje gevijld moeten worden.
ZIE HIER (komt van Polofans.de) ..staan op een gegeven moment ook onderdeelnummers bij vermeld.
|
||||
|
||||
heb zelfs niet moeten vijlen, pastte er zo op ...
|
|
||||
|
||||
tnx voor de info! ga ze denk ik maar bestellen!!!