#1
|
||||
|
||||
Hoe R32 ventilatie roosters verwijderen?
Zoals de titel al zegt wil ik mijn de ventilatieroosters in mijn interieur los halen. Het gaat niet om de 'standaard' roosters, maar de roosters die verlicht zijn en geheel dicht klappen, zoals standaart in een R32 geleverd is. De roosters zijn ook in een Bora gelevert, wat dus in die van mij zit. Heb DIY en filmpjes gevonden voor het los halen van de gewone roosters, maar dus niet van wat ik heb.
Het gaat voornamelijk om het rooster dat in het midden zit, deze klapt niet goed dicht en ik wil hem uit elkaar halen om te kijken of ik dit kan fixen. Iemand die mij verder kan helpen?
__________________
Daily ride; 2002 Audi TT Roadster spare car; 2001 VW Jetta GLS Wife's daily; 2010 Ford Escape Limited |
#2
|
||||
|
||||
Klinkt stom, maar gewoon trekken (wel natuurlijk met een beetje gevoel)
Als je het goed doet, komt het "frontje" los en kan je de "lamellen" eruit pakken (liggen er gewoon los in)
__________________
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad |
#3
|
||||
|
||||
Dat had ik kunnen bedenken. De MK4 siert in relatief gemakkelijke bevestigingen. Ga ik de ruitverwarmer en alarmverlichting even los halen en "ff trekken"
Bedankt iig
__________________
Daily ride; 2002 Audi TT Roadster spare car; 2001 VW Jetta GLS Wife's daily; 2010 Ford Escape Limited |
#4
|
||||
|
||||
Gelukt, maar natuurlijk zijn de lamellen naar de klote! De gozer van wie ik de auto heb gekocht is echt een pannenkoek
Dat wordt zoeken naar een vervangend setje....
__________________
Daily ride; 2002 Audi TT Roadster spare car; 2001 VW Jetta GLS Wife's daily; 2010 Ford Escape Limited |
#5
|
||||
|
||||
Ja het blijven "fragile" dingen
Ik heb nog een setje liggen, zou alleen even de staat moeten bekijken. Interesse ?
__________________
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad |
#6
|
||||
|
||||
In princiepe wel interesse, maar ik kan het niet echt ophalen... woon op 9 uurtjes vliegen van Nederland
Ik ga wel even de lokale marktplaats.us afstruinen
__________________
Daily ride; 2002 Audi TT Roadster spare car; 2001 VW Jetta GLS Wife's daily; 2010 Ford Escape Limited |
#7
|
||||
|
||||
Pittsburgh, USA
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag het inderdaad Ben best bereid hem netjes te verpakken en op te sturen via een ups of iets dergelijks maar die kosten zullen waarschijnlijk wel meer zijn als dat de roosters waard zijn Wilde laatst een shirtje in usa bestellen, maar daar kwam me toch een lading kosten overheen
__________________
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad |
#9
|
||||
|
||||
Bedankt voor het aanbod, maar de verzendkosten zullen inderdaad meer zijn dan een setje roosters waard is. Verzend kosten zijn bizar! Geen ander woord voor.
Nu zijn de Bora's hier, als het goed is, allemaal met de verlichte roosters geleverd, dus enorm zeldzaam zijn ze niet. Dus we gaan wat rondkijken. Vandaag eerst de handremkabel en ashoes vervangen voor de APK. De dealer wilde daar $550,- voor hebben. Ja, de groeten! Heb $1600.00 voor de auto betaald, ga 3 weken later er niet $550.00 instoppen voor 2 goedkope onderdelen. Nu heb ik geen technische achtergrond, maar ben ik toch even op youtube gaan zoeken hoe moeilijk dat nu werkelijk is en wat blijkt. Complete filmpjes te vinden over hoe en wat, dus een set handremkabels en een ashoes bij de automaterialen zaak gehaald voor $58.00 en zelf gaan rommelen. Kostte me een paar uur, maar de auto kan eind van de week door de keuring.
__________________
Daily ride; 2002 Audi TT Roadster spare car; 2001 VW Jetta GLS Wife's daily; 2010 Ford Escape Limited |