#1
|
|||
|
|||
startprobleem motor swap
Hallo, ik heb pas mn caddy mk2 (1.4 multipoint) geupgrade met n golf 3 2.0 8v motor.
Nu, ik krijg enkel onsteking op de eerste cilinder en start dus niet :-( De bobijn vonkt, injectoren krijgen voeding en de brandstofpomp werkt. Ik heb n andere krukassenor gestoken, andere rotor, andere verdeelkap en bougiekabels geprobeerd. Ze hebben me aangerade om de ontsteking van een 1.8 carbu over te bouwen.* Iemand ervaring mee??? Grtzz |
#2
|
||||
|
||||
startblokkering ecu wel vrijgemaakt?
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe heb je dat getest? En hoe weet je dat de andere drie het niet doen? En: zitten de bougiekabels wel in de juiste volgorde? |
#4
|
||||
|
||||
Grote kans dat hij wegrijblokkering heeft..
Dus sleutelvrij maken of het immo kastje met bijbehorende sleutel plaatsen en een leesring. Lees hem eens uit, kom je er zo achter. |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Nope nog niet, dacht ook dat t dat was maar volgens een vriend (diagnosetechnieker) zou ie dan nog heel eventjes moeten aanslaan voor ie stilvalt.. Klopt dat?? Grtz |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Jep de kabels zijn op juiste volgorde.. Ik heb elke kabel afzonderlijk met een bougie op de cilinderkop gehoude om te zien op ie vonkte.. Grtz |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Ja maar dan zou er toch geen enkele bougie moeten vonken? Ben op schemas aan t wachten om mn 2 overige kabels nog aan te sluiten, hopelijk kan ik hem dan uitlezen. Grtz |