|
|||
|
|||
Audi TT Deurpanelen
Gratis op te halen!! Voor het eind van deze maand geen reactie, dan gaan ze nu toch echt de container in!
Heb hier een set zwart lederen Deurpanelen liggen van een Audi TT 8J (2006 tot heden) (deurpanelen komen uit een Roadster maar passen denk ik ook gewoon in een Coupe) Hebben pas 11.000 km in de auto gezeten en zien er dus nog als nieuw uit alle knopjes zitten er ook gewoon bij, alleen bij het rechter deurpaneel mist bij de deurgrepen een knopje/blindkapje? (zie foto 3) Zoals op de foto te zien is, zitten de handgrepen er NIET bij.. Ik ga geen knopjes los halen, als je iets los nodig hebt, neem je gewoon alles mee en kijk je thuis maar wat je met de rest doet! is op te halen in Cothen (NL) Gratis op te halen!! Voor het eind van deze maand geen reactie, dan gaan ze nu toch echt de container in! Last edited by basjuh : 24-10-2014 at 11:43. |
|
|||
|
|||
hoi waar kom je vandaan ?
wil ze wel overnemen.. |
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Als niemand interesse heeft gaan ze binnenkort de container in...
|
|
|||
|
|||
Kan op een of andere manier de begin post niet meer bewerken.. maar wil ze nu wel de deur uit hebben, mogen weg voor een 6pack Corona, anders gaan ze toch echt de container in..
|
|
|||
|
|||
Quote:
Die heb ik nou net nodig! Heb je ze nog? |
|
|||
|
|||
Ik heb interesse in de Deurpanelen!