#1
|
|||
|
|||
mk1 GTi cabrio
hallo,
bij deze onze Cabrio : 1987 origineel DX blokske planning : extra blok opmaken en der in en we hopen dat we rond de 135pk gaan geraken interieur opmaken en eens kijken wat we met de velgen gaan doen zijn nu 6.5 en 7.5 breed (7.5 van voor en de 6.5 verbreden naar 8 of 8.5) hierbij nog een paar foto's |
#2
|
|||
|
|||
goede gewassen en dan blinkt deze weer mooi
Last edited by mk1 GTi cabrio : 11-08-2016 at 23:56. |
#3
|
||||
|
||||
Welkom.
Helaas is het een GLI. De cabrio is op het vaste land nooit als GTI geleverd. Wel in Engeland, maar dan zou je stuur rechts zitten.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#4
|
|||
|
|||
das helemaal waar maar het is een DX blokje
en het blokje waar we nog aan moeten beginnen komt uit een GTi Quote:
|
#5
|
|||
|
|||
Een Gli is gewoon een golf cabriolet met een Gti motor. De eerste serie had de 1.6 gti motor (EG met 110 pk), de 2de serie had de 1.8 gti motor (DX met 112 pk). Tot 1986 of 1987 zag het er onder de motorkap net zo uit als bij een gti. Daarna kwam de 3de serie met een JH motor met 98 Pk. Zelf heb ik een zilveren Gli uit 1979 met de 1.6 Eg motor en de ronde tittentellers in het dashboard. Persoonlijk vind ik dat de mooiste uitvoering, maar elke uitvoering met EG of DX is gewoon een hele leuk speledingetje. Het is echt genieten te rijden met het dak open en de brullende Gti motor. Voor je portemonnee is een Gli ook een leuke auto. Voor een fractie van de prijs die tegenwoordig wordt meegeteld voor een dichte Gti heb je al een Gli en kun je nog open rijden ook.
|
#6
|
|||
|
|||
het uiterlijk is voor mijn al goed
|
#7
|
|||
|
|||
Zeker je hebt een hele mooie cabrio
|
#8
|
|||
|
|||
|
#9
|
|||
|
|||
Je auto zit echt stak in de lak.
|
#10
|
||||
|
||||
Gave kar!
|
#11
|
|||
|
|||
kleine dingen vernieuwd...
en even tijd genomen om de camera nog eens te gebruiken bij deze paar leuke foto's |