|
||||
|
||||
Golf Swallowtail 1.5 LS 1974 nieuw project.
Hallo mede forummers,
Hierbij een nieuw restauratie project een golf swallowtail uit 1974,daar heb ik altijd al zin in gehad om nog eens zon mooie golf te bezitten en op te knappen natuurlijk. Afgelopen zaterdag opgehaald uit heinekensand bij marius hier van het forum samen met mijn goede vriend Ruurd Fire and Ice vr6. Deze golf had ik wel gevoel bij want hij is van 1974 en dat ben ik zelf ook . Het kenteken zit EL in en ik bouw hem voor mijn dochter die Elena heet (10 maand oud) Dan de plannen die ik er mee heb is voledig herstellen in orginaliteit orginele kleur en voor de rest heel netjes maken wel verlagen natuurlijk,maar toch twijfel ik over de motor om deze te reviceren of een 16v erin wat ook altijd een droom van mij is geweest--een 16v Mk1. Ik heb nog een gereviceerde 16v motor staan met zon 160 pk en dat blijft verlijdelijk om die er niet in te bouwen. dus ik hoor graag wat jullie mening hier over is orgineel houden of toch stiekum de 16v erin. nu geen praatjes meer maar plaatjes. groetjes pieter. Last edited by monark : 27-07-2010 at 21:55. |
|
|||
|
|||
het is een leuk project
ik zou zelf gaan voor de 16v maja zal wel komen omdat ik zelf toen ook voor dat blok ben gegaan
|
|||
|
|||
Ik heb ook een 74er. En ik zeg denk ik net als vele anderen de originele motor er in houden.
Sowieso blijft de auto beter zijn waarde houden. En als je hem bouwd voor je dochter dan zal ik al helemaal de originele motor er in houden. Succes met de restauratie. Hou ons op de hoogte.
|
|||
|
|||
Veel succes!
De kleur wordt de originele kleur van de auto nu, of een originele kleur uit dat bouwjaar?
|
|||
|
|||
Word weer een leuk project Pieter !
Maar zo als ik je al zei, mooi de orginele motor er weer in.
|
||||
|
||||
Veel succes met de resto, ga deze zeker volgen.
Ik zou bij de swallow voor het orginele blokje gaan. Erik. |
|
||||
|
||||
ik bewaar zeker de orginele motor en die maak ik ook klaar terzijne tijd maar een 16v dat lijkt me zo leuk.
ik hou jullie op de hoogt met fotos en alles maar verwacht niet dat dit een snel project gaat worden want hij is aardig krokant op sommige plekken alhoewel ik alle nieuwe plaatdelen al besteld heb |
|
||||
|
||||
Trouwens nog geluk met het bestandje van mij.
Erik. |
|
||||
|
||||
Quote:
dit is de orginele kleur van toen wit zelfs nog orginele eerste lak,welke tint weet ik nog niet. laats zag ik een kever hier op het forum van stijn of tjaap of een van die vw goeroes maar die vond ik super. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is zeker gelukt en nog bedankt daarvoor,deze service was sneller dan dhl |
|
||||
|
||||
Haha achja je moet wat doen he,
En zit toch thuis momenteel dus kan ik de medemens nog wat helpen met iets wat voor mij nauwelijks werk is. Voor jouw alles uitzoeken duurt langer. Veel plezier ermee. Erik. |
|
|||
|
|||
Hey Pieter
16 V er in maar dan wel op webers . Gr Marco
|
||||
|
||||
Quote:
de gedachtengang van het orginele blokje er in te hangen met webers is ook een paar keer door mijn hoofd geschoten met mischien een ander nokkenasje en spruitstuk dan word het ook al wat maar haal ik dan de 125 pk is de vraag. |
|
||||
|
||||
Yippie! Eindelijk actie met deze mooie 74er.
|
|||
|
|||
Succes man ! 74er is echt een hebbe ding
|
|||
|
|||
http://www.volksforum.com/forum/sho...6740#post836740
Oja, post hier ook nog ff een paar fototjes als je wil.
|
|||
|
|||
Hier is dan, zeker het restaureren waard!
al doe je er jaren over, zo een moet je gewoon tijd voor nemen! Suc6 ermee!
|
||||
|
||||
Quote:
Kever is van Stijn, ik ben niet zo'n goeroe en heb geen mooie auto's maar die keef is harvestmoon beige van de New Beetle
|
||||
|
||||
Werd idd wel eens tijd
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Lb1m!