Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-07-2013, 08:54
Nick 525e Nick 525e is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 15
Default TDI in GTI

Uit nieuwschierigheid.

Hoe realistisch is het om een TDI blok in een GTI te willen gaan knutselen? Kom ik voor problemen te staan met het onderstel/aandrijfassen? Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden of is het redelijk Plug & Play?

Beetje jip en janneke taal graag, ik ben nieuw in het VW wereldje .

Alvast bedankt.
Gr. Nick
Reply With Quote
  #2  
Old 11-07-2013, 09:01
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default

Redelijk plug en play, weet niet wat voor bak er achter een tdi hangt. Maar normaal past dit gelijk op de aandrijfassen. Onderstel kan allemaal hetzelfde blijven.

Motorophanging past ook allemaal. Kabelboom overzetten + computer, andere brandstofpomp, uitlaat en dan ben je er grotendeels denk ik.

Ik ga ervanuit dat je een TDI uit een mk3 neemt? Of ben je van plan een TDI uit een mk5 in te bouwen? Dan komt er wel iets meer bij kijken
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote
  #3  
Old 11-07-2013, 12:47
GEENGTI GEENGTI is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 993
Default

Taka op vwforum heeft dit onlangs gedaan, wellicht heeft hij info.
Reply With Quote
  #4  
Old 11-07-2013, 22:10
Nick 525e Nick 525e is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 15
Default

Ik was inderdaad van plan een MK3 als donor te gaan gebruiken. Is die TAKA ook op dit forum actief of moet ik me speciefiek aanmelden op dat andere forum?
Reply With Quote
  #5  
Old 12-07-2013, 11:11
MK2-VRT's Avatar
MK2-VRT MK2-VRT is offline
VW Guru
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 758
Default

Je zit ook met de startblokkering, als je GTI van '95 is, is het alleen een kwestie van even de ecu te matchen met de immo, anders kun je de ecu ook startblokkerings vrij maken..

Kan ik wel voor je doen..
Reply With Quote
  #6  
Old 13-07-2013, 22:06
Dokter D's Avatar
Dokter D Dokter D is offline
Draaideur donateur - MKII=Life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 3,846
Default

Heb nog wel een blok voor je liggen, 110pk.
Reply With Quote
  #7  
Old 14-07-2013, 21:39
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

dan zou ik voor een asz of arl gaan heb je tenmiste een beetje geweld, ik heb de mijne bij Kloosterman vandaan ik heb een asz, hij heeft ook kabelbomen en ecu's erbij en kan de ecu ook gelijk even chippen
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum