#1
|
|||
|
|||
TDI in GTI
Uit nieuwschierigheid.
Hoe realistisch is het om een TDI blok in een GTI te willen gaan knutselen? Kom ik voor problemen te staan met het onderstel/aandrijfassen? Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden of is het redelijk Plug & Play? Beetje jip en janneke taal graag, ik ben nieuw in het VW wereldje . Alvast bedankt. Gr. Nick |
#2
|
||||
|
||||
Redelijk plug en play, weet niet wat voor bak er achter een tdi hangt. Maar normaal past dit gelijk op de aandrijfassen. Onderstel kan allemaal hetzelfde blijven.
Motorophanging past ook allemaal. Kabelboom overzetten + computer, andere brandstofpomp, uitlaat en dan ben je er grotendeels denk ik. Ik ga ervanuit dat je een TDI uit een mk3 neemt? Of ben je van plan een TDI uit een mk5 in te bouwen? Dan komt er wel iets meer bij kijken
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#3
|
|||
|
|||
Taka op vwforum heeft dit onlangs gedaan, wellicht heeft hij info.
|
#4
|
|||
|
|||
Ik was inderdaad van plan een MK3 als donor te gaan gebruiken. Is die TAKA ook op dit forum actief of moet ik me speciefiek aanmelden op dat andere forum?
|
#5
|
||||
|
||||
Je zit ook met de startblokkering, als je GTI van '95 is, is het alleen een kwestie van even de ecu te matchen met de immo, anders kun je de ecu ook startblokkerings vrij maken..
Kan ik wel voor je doen.. |
#6
|
||||
|
||||
Heb nog wel een blok voor je liggen, 110pk.
|
#7
|
||||
|
||||
dan zou ik voor een asz of arl gaan heb je tenmiste een beetje geweld, ik heb de mijne bij Kloosterman vandaan ik heb een asz, hij heeft ook kabelbomen en ecu's erbij en kan de ecu ook gelijk even chippen
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |