|
|||
|
|||
dirty-diesel989
hallo allemaal aangezien ik nieuw ben hier en nooit eerder op een forum heb gezeten stel ik me graag even voor en hoop ik dit juist te doen,
mijn naam is richard, woonomgeving is gelderland midden. en ik rijd een jazz blauwe golf 4 tdi (bj2000) taxi chauffeur van beroep daar waar ik enkel met minder valide mense werk. bijzonderheden golfe km stand deze luid 120dkm met nappas en is bij de dealer ingeruild door de vorige eigenaar voor een golf 6 gtd enkel omdat diesel fijner rijd,,,,,, ik hoop vooral info over de diesel in te winnen en wellicht een rvs uitlaat te vinden hier. opties wil ik de auto origineel laten enkel de 90pk motor iets meer flow te geven dit dusdanig dat er geen race koppeling/bakken geld nodig zijn werk immers 25 uur per week,,, zover mijn: ik stel me even voor berichtje |
|
||||
|
||||
Welkom hier en veel leesplezier
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Welkom . Veel plezier hier