|
|||
|
|||
Start onderbreking
Een goede avond mede VW'ers
Ik heb een vraag ivm de startonderbreking op m'n golf Ik ben aan het zoeken om mijn 16v na de winter te Chippen dmv een chip van Bolku samen met spaghetti, cat vervanger,, lijkt me een toffe upgrade iemand ervaringen mee? ( m'n blok heeft zo'n kleine 80 xxx km ) Maar volgens Bolku moet dus de startonderbreker ervan tussen, ofzo? Gaat dit voor problemen zorgen? Laat me zeggen dat de startonderbreker toch wel zijn werk doet 1x per maand spijtig genoeg :p ( n altijd wanneer ik net niet wil dat hij het doet) waarom slaat een startonderbreker in werking? Ik heb hier op het forum al iemand gezien die deze zou kunnen "deactiveren" ik hoor het graag van jullie,, Mvg kegelsGTI |
|
||||
|
||||
Ik heb ook zo'n chip van Bolku gehad op mijn 16v.
Je moet de startonderbreker opnieuw inleren met deze chip. Is geen enkel probleem, kan ik ook doen, is paar minuten werk met vagcom.
|
|||
|
|||
Je hebt een Berichtje :p
|
|
||||
|
||||
Bij Golf 3 is de sleutelcode achterhalen moeilijk..Zonder code kun je niks inleren..
|
|
||||
|
||||
Klopt, had al pb's uitgewisseld met KegelsGTI hierover.
Dus denk dat dit voor hem lastig wordt, want ik had begrepen dat hij die niet heeft.
|
|||
|
|||
Ja dit gaat idd een probleem worden spijtig genoeg zouden ze mij bij vw zoiets niet kunnen vertellen ofzo? Of kan ik de startonderbreker niet verwijderen op de 1 of andere manier? Duurste optie is nieuwe contacten met sleutels? N dan alles inleren? Ik kan alles bestellen via het werk met een behoorlijke korting eventueel maar dan gaat het nog kostelijker worden met de spaghetti, chip, catvervanger, testbank,,, bedankt al,,
|
|
||||
|
||||
Gewoon 2ehands vinden kan ook.
Ik heb misschien nog wel een golf 3 startonderbreker incl. 2 sleutels en de code. Maar dit weet ik niet zeker, ik zal nog weleens in m'n schuur zoeken maar dat wordt pas over 2 weken dan ofzo
|
|||
|
|||
wat voor een computer en bouwjaar is de ecu??
|
|||
|
|||
De auto zelf is van maart 95 bouwjaar van de ecu en welk type weet ik niet is iets om dit weekend Mss op te zoeken, moest het zowieso al doen om te zien of de chip Wel voor mijn ecu past,,? Ik zet het hier neer zodra ik het weet
En @Sven-GTI, dan zit ik nog steeds let de contactsloten hè? Of alleen deze dan nieuw bestellen in geval van? bedankt voor de hulp al! |
|
||||
|
||||
Sommige type's startblokkering hebben niet die motorola PLCC52 erin zitten maar een gewone Eeprom, dat is een stuk makkelijker en is dan ook makkelijk met de sleutelcode te achterhalen.
Een andere optie is de ECU sleutelvrij te maken, kosten 50 euro.. |