|
||||
|
||||
Derby 2 van marcopolo ;-)
hallo iedereen,
ik heb me reeds hier voorgesteld, en hier zal ik geregeld foto's opzetten van mijn Derby 2. ik kocht hem zo'n 2 weken geleden in deze staat hier was hij al eens afgewassen, want toen hij pas thuis stond zag hij overal groen.. ondertussen heb ik een andere grill gaan halen en nieuwe bougies, bougiekabels en delco. en kleppendeksel gespoten, ziet er al veel beter uit, maar moet nog een paar dingen onder handen nemen.. maandag even wat tegenslag, tijdens het rijden is mijn cardanas losgekomen uit de versnellingsbak, waarschijnlijk hebben de bouten niet goed vastgezeten. gevolg, lager van cardanas kapot. een geluk heb ik bij de wagen tal van onderdelen gekregen waaronder een cardanas depannage op de oprit dan maar.. gisteren de kapotte cardanas gedemonteerd, vandaag de goede gemonteerd en men polo'tje is weer rijdende dit is tot nu mijn polo, heb er nog veel werk aan, maar ik hoop uiteindelijk een mooi leuk oldtimertje te hebben hoop dat jullie het een beetje bevalt! Marco Last edited by marcopolo : 13-06-2013 at 22:13. |
|
||||
|
||||
bij deze een eerste vraag. bij het schakelen voel ik meestal een schok en iets rammelen onder mijn versnellingsbak. het rammelen is vermoed ik de uitlaat, en de schok is denk ik omdat mijn toerental te laag staat ingesteld. ik heb opzoekwerk gedaan en gevonden dat ik met de 'bypass' schroef het stationair toerental kan bijstellen. zal dit helpen of is er wellicht iets anders aan de hand? het is ook moeilijk om hem 1ste versnelling te zetten.
dank, marco |
|
||||
|
||||
je kan mss eens horen op het polo 86c register
|
||||
|
||||
Quote:
zal eens rondkijken! bedankt! :-) |