![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou mensen, na een heleboel poets en spuitwer had ik ze vanaaf dan eindelijk klaar, mijn nieuwe centra velgen (met van die druppels, weet het type ff niet). Gemonteerd bandjes, opgepompt en boeken maar. Ik was zo trots als een pauw...
![]() Na ff lekker rustig het torretje warmgereden te hebben vond ik het tijd om eens de grip uit te testen met mijn nieuwe (gebruikte) pirelli banden, en die was gewoon goed. na wat glij en slipwerk sloeg echter het noodlot toe en gebeurde er iets wat zo nu en dan voorkomt; mijn rechter achterwiel sloeg vast toen ik met ongeveer 70km per uur de bocht instuurde. ![]() Gevolg: rechter voorwiel een lelijke buts (maar nog wel te repareren), en nog veel vervelender een compleet kromme ophanging, :frown: het wiel staat een centimeter of drie te ver naar acheteren en helemaal scheef. Voor zover ik nu kan zien zijn de draagarm, stuurstang en de aandrijfas overleden: ik zal morgen foto's plaatsen. Mijn vraag aan jullie, wei heeft die onderdelen liggen voor een 77er golf 1100cc??? Bij voorbaat dank en ik post zo snel mogelijk foto's. greetz...
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E... Last edited by WilliamF : 22-06-2005 at 20:39. |
|
|||
|
|||
![]() Zuuuur, kloten voor je man!
Zal ook wel goed schrikken zijn...
|
|||
|
|||
![]() dude... doe dan ook een beetje rustiger met dat oude beestje!
kheb nog wel wat stuff liggen volgens mij... was van een 80er maar dat past ook wel. zal morgen ff voor je kijken of ik et nog heb |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Hoe kon het achterwiel vastslaan dan?In de wielkast?
|
||||
|
||||
![]() Nee de achterrem slaat van tijd tot tijd weleens vast tijdens het remmen, zomaar ineens. Ik zou er van de week naar gaan kijken, maar nu heb ik dus wat meeer te doen...
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een gehele voortrein onder een auto zitten van een 78-er.
in goede staat. Omdat het zo kut voor je is, kan je het gratis komen demonteren !!! Ik hoor het wel greetzz Don
|
||||
|
||||
![]() Kut man! Succes ermee.
|
||||
|
||||
![]() Heey don, dat zou ik echt zeer tof vinden...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hoeft niks terug te doen.
Ik vind het gewoon leuk dat ik iemand kan helpen. ik woon wel 2 uurtjes bij je vandaan. Hulst. zeeland.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk, dat vind ik nou echt netjes! AR IE ES PIE IE CIE TIE! Meen ik serieus! @ William: Das echt kut voor je! Hoop dat het lukt met wat je van Don kan krijgen! Succes!
|
||||
|
||||
![]() Poe, dat is wel een stukkie ja, maar dan leen ik de diesel van de zaak wel, dan nog twee vragen:
1. heb je gereedchap of moet ik dat meenemen??? 2. wanneer kan ik het komen halen??? euhhh, eigenlijk3... lust je een biertje, en zo ja wat voor een???
|
||||
|
||||
![]() Kijk... een biertje ....... Jupiler !
Iedere zaterdag hebben we een sleuteldag met onze club. dan is er altijd een mannetje of 20-40 ... Hulp genoeg !! Je kan mijn gereedschap gebruiken. Ik heb ook krikken enzo !
|
||||
|
||||
![]() @ Don, je bent weer goed bezig! Top.
@ William, succes! |
|
|||
|
|||
![]() Don is idd wéér goed bezig!
applaus! |
|
||||
|
||||
![]() Nou jongens, dit gaat helemaal goedkomen heb ik het gevoel...
![]() Ik weet waarschijnlijk ook de oorzaak van de blokkerende rem, heb net even met wat collage's gebeld. Wanneer je een lekke wielremcilinder hebt zou je denken dat dit resulteert in een slecht reemnd wiel, echter, niets is minder waar, dit kan ook tot gevolg hebben dat je wiel bij het minste of geringste blokkeert. Hoe dit kan...??? Kzou het niet weten, maar dat word morgen nog gemaakt, dat weet ik wel. Don, nogmaals bedankt.
|
||||
|
||||
![]() geen dank
|
||||
|
||||
![]() dit is echt wel kl**e voor je,
als bij wonder is er toch weer een helpende hand gekomen van op het forum ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() dit is echt heel erg zwaar K**** zeg...
mooi dat Don alles voor je heeft zeg en dat nog voor gratis (Biertje) succes ermee verder...
|
||||
|
||||
![]() Hmm,. rijden met een auto waarvan de rem zo af en toe vast slaan: niet doehoen!
blijft kut, maar je slaat je zelf toch wel voor je kop hopelijk?
|
|
|||
|
|||
![]() Das mooi kut. En perfect dat Don je wil helpen. Wat een mooi forum is het toch!!