|
||||
|
||||
Hoe kom je aan je naam op VF?
De titel zegt het al.
Hoe kom je aan je naam op VF en wat betekend het? |
|
||||
|
||||
Zo heet ik. En dat al ver voor het Volksforum
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij duidelijk.
|
||||
|
||||
Denk dat hij de ondertitel bedoelt, zijn afhankelijk van het aantal posts/ donaties..
|
||||
|
||||
zal inderdaad doelen op hetgeen onder de naam
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik vind de reden van de naam eigenlijk wel grappig. Ik had ooit een evil nyntje sticker gemaakt en die zat op mijn gele Volvo Daf, zo de bijnaam gekregen. Ook niks met het forum te maken eigenlijk.
|
|
|||
|
|||
Jaren geleden bedacht als nickname voor counterstrike.
|
||||
|
||||
ik heet eigenlijk Henry...maar de meest mensen hebben daar moeite mee..
toch zeker 'kakvolk'..die hebben nogal de neiging om Henri te zeggen ..pronounced Haanrie....dat is gegarandeerd de beste trigger om me pislink te maken.. een oud baas van me (van 18.00-22.30.des savond's) had er ook moeite mee en noemde me ineens Heinz!!...en sindsdien doet bijna iedereen dat...en ergens vind ik het wel best hoor.. |
|
||||
|
||||
Geen flauw idee, gebruik m al jaaaaren op diverse fora
|
|
||||
|
||||
ik had een golf, en die had op t moment dat ik me aanmelden 295.000 gelopen.
ben niet heel creatief met dit soort dingen
|
||||
|
||||
Toen ik een jaar of 12 was begon ik met gamen(counterstrike) toen had ik de nickname powah verzonnen. Nu gebruik ik die overal op forums.
|
|
||||
|
||||
Verbastering van mn achternaam, en natuurlijk vernoemd naar de legendarische filmheld:
En natuurlijk met een lengete van 1.94 heel logisch om er -tje achter te plakken
|
|||
|
|||
Komt van song Bart simpson , word dikwijls zo genoemd ook,
Echte naam Bart dus
|
|||
|
|||
Op het moment van aanmelden was ik eigenaar van een Jetta mk1 uit 1982...
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn naam omdat ik jetta rijd (al jaaaaaaren) en racing vond ik wel wat hebben , al race ik erniet zo snel mee (met de 1,6 Td )
|
|||
|
|||
Mijn naam is eigenlijk Jamal Akbar Al-Atar maar Lesley klink gewoon beter
|
|
||||
|
||||
naam van het dorp en ik rijd een golf 2 :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe ist ermee Haanrie |
|
||||
|
||||
Mijn naam stamt nog uit de tijd dat het stoer was om met een vette Edding stift de hele hele buurt onder te kliederen.
Met een handtekening van Style