|
|||
|
|||
hoi, ik ben nieuw op dit forum ;)
hoi.
ik ben nieuw op dit forum ik woon normaal op vwforum.nl dacht.laat ik eens een kijkje hier nemen. ik heb voor het makkelijke dezelfde naam aangheouden als op het andere forum, zodat bekenden mij hier ook terugvinden. ik rij een VW Vento 1.9 TD van 1993. |
|
||||
|
||||
nette vento! mag nog wel flink omlaag hoor
|
||||
|
||||
dat gaat ie ook wel, martin kennende.
|
||||
|
||||
welkom
leuke wagen, verder nog plannen???
|
||||
|
||||
Netjes hoor heb zelf een golf III TD uit '95 Heb je ook nog wat gedaan aan het blok? Ik heb een intercooler gehaald binnenkort maar eens monteren
|
||||
|
||||
een vento is leuk...maar die velgen,,,
|
|
||||
|
||||
velgen staan idd een beetje cheap.. maar wie weet wat de plannen zijn zeker weten een auto met potentie!
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hu, snap jij het wel??????, nee dus,!!!!! heeft er iemand een hele mooie Vento, beginnen ze over verlagen???!?!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: T-2 |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry Rico en de anti-verlagings extremisten!
|
||||
|
||||
hellooooow
alles goei reus?
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
hej martin!!
de rode vento is niet meer?? ja ik weet het zie em staan op de foto maar waarom nu een andere dan?? en als deze net zo laag gaat als de rode komt dat zeker goed!! |
|
||||
|
||||
kevin heeft nog wel leuke velgen voor je te koop staan
vento ook heel errug leuk te maken succes en houd ons op de hoogte groetjes bas |
|
||||
|
||||
welkom nette vento verlagen? lekker zelf weten!!
|