![]() |
|
||||
|
||||
![]() is een slede die in hoogte te verstellen is voor een bestuurdersstoel over te zetten op een stoel die NIET in hoogte te verstellen is??
ik heb sins een paar maanden een ander interieur erin zitten (in me golf2) maar nu had mijn oude interieur een hoogte verstelbare bestuurdersstoel en nu niet meer ![]() ![]() ![]() is zo'n slede over te zetten?? (ja stom dat ik dat toen niet had bedacht toen het oude weg ging) en heeft iemand deze toevallig dan (ja zal er ook wel 1 posten in de gezocht topic ALS het past dan heh, daarom eerst deze post) bedankt
|
||||
|
||||
![]() Als je beetje nadenkt is alles over te zetten dus waarom zou het niet mogelijk zijn?
|
|
||||
|
||||
![]() en als niet alleen de slede over te zetten is dan neem je toch gewoon een complete stoel en zet je je bekleding over
![]()
|
|||
|
|||
![]() Is een makkie...
haalt je zetel er uit, haalt de rugleuning van je zetel dmv 2 schroeven haalt je bekleding van het zitgedeelte ==> ijzerdraadje los, 2 klemmetjes los neem nu de volledige schuimrubber en bekleding van de schelp met slede. en die kan je gewooon op de andere zette normaal. Gaat da niet dan moede ook ff rugbekleding doen, is ook meer half uutje werk of zo. en ik heb nog een slede ligge, ben van belgië Greetzz Christ0 |