|
|||
|
|||
Vacium lek.. Onderdeel gezocht
Hallo,
Mijn jetta 1.6 benzine(pn) loopt al tijden slecht stationair.. Nu is de carb al gereviseerd, alle vaciumslangen vervangen enz enz enz.. Maar niks mocht helpen.. Tot ik vandaag ontdekte dat wanneer ik de koppeling intrap onder het rijden (zonder te remmen!!) het toerental netjes terugvalt tot 900 tpm.. Maar ga ik er nou bij remmen zakt soms wel terug tot 400 tpm.. Conclusie: slang vanuit de rembekrachtiger vervangen, incl het rubber wat in de bekrachtiger zit.. Maar helaas.. De volkswagen dealer kan niet meer aan dit onderdeel komen, en wist ook geen alternatief.. Wie kan mij hier aan helpen?? Het liefste nieuw! Mvg
|
||||
|
||||
Als die slang defect zou zijn zou je het zonder remmen ook wel merken hoor, klinkt eerder als een defecte rembekrachtiger...
|
|
|||
|
|||
Autosloop is misschien dan ook een optie, slangen van ene golf 3 lijken ook wel heel erg op die van een golf 2. Ik weet dat van golf 2 en 3 diesels het 1 op 1 over te zetten is.
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt! Ja rembekrachtiger twijvelde ik ook al aan.. Je hoort ook een piep als je de rem intrapt.. Klinkt als een droge zuiger die door een cilinder loopt..
Tevens komen ook mijn voorklauwen niet helemaal terug terwijl ze niet vast zitten.. Is dit dan toe te wijzen aan de rembekrachtiger??