|
||||
|
||||
pedaalsensor koppelingspedaal
Ben bezig cruise controll te instaleren in m'n golf, nu moet ik een koppelingspedaalsensor hebben.
Welke moet ik gebruiken? van een Caddy 2, golf 3 ? De remsensor past niet, ruimte is korter.
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 26-05-2013 at 19:56. |
|
|||
|
|||
Die van een golf 2 of passat 35i.
|
||||
|
||||
ok, wat ik vind zijn Vacuum systemen. moet een electrische schakelaar hebben net als het rempedaal schakelaartje. Heb je een onderdeelnummer?
|
||||
|
||||
Golf 4 sensor kun je ook passend maken en de koppeling bij de rem samenvoegen, anders moet je de houder wat bewerken waar de schakelaar inkomt, zal nu een rond gat in zitten zonder uitsparingen.
|
|
|||
|
|||
Onderdeelnummer heb ik niet schakelaars van vacuumsysteem zijn ook electrische.
|
||||
|
||||
thanks! ik heb in de tussentijd een nummer gevonden op internet wat 'lijkt' te werken. 1H0 927 189 d . is zonder Vacuum.
mk2-vrt welk onderdeelnummer is dat? pedalen aanpassen zie ik eigenlijk niet zitten, wil het met een passende schakelaar doen.
|
|||
|
|||
Gewoon de schakelaars bestellen die bij een vacuumgestuurd cruise control systeem horen+ de busjes voor in je pendalengroep. Het is dan plug en play.