|
|||
|
|||
New on the blok
Hallo collegas vw rijders, ben nieuw hier en wil me effe voorstellen.
Rij met een kever van het jaar 1969. Heb er 4 lange jaren aan gewerkt om er een nieuwtje van te maken. Beetje verlaagd, dikke wielen eronder, beetje muziek erin en ne dikke motor. Hier paar fotos. Voor de moment ben ik bezig met paar wijzigingen. Andere motor, andere wielen en een stuk dichter bij de grond. Updates en fotos volgen nog. greetz Ritchi |
|
||||
|
||||
Welkom dan maar Ritchi.
en het is een hele gave kever.
|
||||
|
||||
Vet kevertje, man! Nog foto's van de voorzijde?
Enne... Welkom! |
|
||||
|
||||
weer een belg erbij, welkom
vette kever inderdaad
|
|||
|
|||
mooi ding zeg!!!
|
|
||||
|
||||
Hele gave kever, mooie two-tone kleuren ook !!!!!
Welkom Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
kleuren zijn echt helemaal goed
|
||||
|
||||
heel erg gaaf ding!!
|
|||
|
|||
Effe foto van de voorkant. Staat nu op stal om aan te sleutelen.
|
|
||||
|
||||
goed plan
|
|
||||
|
||||
Heftig apparaatsken man! Veel plezier ermee! Vertel eens wat meer over de toekomstige wielen en de motor! En wat voor muziekje heb je erin?!
|
||||
|
||||
Vet ding hoor !
|
|
||||
|
||||
nice en welkom
|
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks kerel. Zit met twijfel voor wielen, had eens iets anders gewild en zou daarom 17 duims spaakwielen gewild hebben. Zo van die 100 spaken elijk die lowriders. Aan de andere kant had ik gedacht aan 17 duims BRMs. Motor wordt een 2100cc, streeteliminators die volledig bewerkt zijn, titanium nokvolgers, berg klepveren+schotels, andere tuimelaars, 48 IDFs, nokkenas ben ik er nog nie uit en een porschekoeling erop. De meeste stukken heb ik al van men 2 liter, kdenk dat hem wel lekker zal lopen. Muziek: 2 fanatiek pro series, 350watt rms tstuk gevoed door ne monoblok van audison, Alpine radio, 2 kompokits van fentom waar een versterker van mac-audio opligt en een equilaiser van phoenix gold. Speelt lekker. Interieur ga ik volledig int gebroken wit doen. En exterieur ga ik er een oude look van maken. lange motorkap en lange kofferklep en de spatborden met platte lichten. En nog een stukje lager bij de grond. Hoop hem af te hebben tegen volgend seizoen. Greetz Ritchi |
|
|||
|
|||
fotke van de wielen. Hoop dat ze erop staan.
|
|
|||
|
|||
Heb me vantweekend een lange achterklep gekocht. Nu nog een voorste
en kben eruit. Dan alles spuiten en beginnen om men wielen eronder te krijgen. Zal redelijk werkske worden want wagen moet zeer laag komen. Greetz Ritchi |
|
|||
|
|||
updat van de onderdelen. Volgende week men culassen flowen en polieren
Het zijn streeteliminators met 40 inlaat en 35.5 uitlaat. Inlaatcollecteurs moeten ook nog aangepast worden. Ging me titanium nokvolgers steken maar zijn blijkbaar nie te krijgen dus zullen het de verlichte worden Updates volgen Groeten Ritchi |
|
||||
|
||||
kheb er niet zo heel erg veel verstand van, maar die carbs zijn om te smullen
|
|||
|
|||
Toen mijn beestje in zijn topjaren was heb ik de eer gehad om in een paar boekskes te komen. Hier wa fotos.
en in de vw scene Is de max als je je oogappel in zo een boekje ziet. Greetz Ritchi |
|
||||
|
||||
damn dan heb je je werk zeker goed gedaan
|