|
|||
|
|||
Slag/tik in onderste spanrol Dynamo 1.8 golf 2
Hallo Allemaal,
Ik heb vorige week een golf 2 1.8 gekocht. Was bij de aankoop niets mis mee. rit naar huis ging ook goed maar nu moest ik hem even verrijden en meteen toen ik m starten hoorde je een tik.. Nu zag ik dat de riem van de dynamo ontzettend zwabbert / niet in lijn loopt. De onderste grote aandrijfrol staat scheef ten opzichte van de kleine ernaast. Ik denk dat dit ook de tik veroorzaakt. Wie weet wat dit kan zijn?? Voor de duidelijkheid heb ik een filmpje gemaakt http://www.youtube.com/watch?v=Q6SxrIukV1Y Wie kan mij uitleggen wat ik moet doen? Last edited by stinos : 24-05-2013 at 16:20. |
|
|||
|
|||
Gooi anders even de v-snaren los en kijk eens hoe hij dan klinkt.
|
||||
|
||||
In de onderste poulie zit inderdaad een slag, maar das al ruim 7 jaar
|
|
|||
|
|||
Is dat verder heel schadelijk ofzo? ik zal eens kijken of ik de riem moet spannen, ik meen dat hij goed op spanning is als je hem een kwart slag met moeite kunt draaien toch?
|
|
|||
|
|||
Lastig te zeggen, je zou eerst moeten kijken waar het geluid vandaan komt voordat je kunt zeggen dat het kwaad kan.
|
|||
|
|||
Geluid is wat ik tot nu toe denk van de kleppenstoters, deze zijn automatisch dus je hoeft je kleppen niet bij te stellen o.i.d toch??
|
|
||||
|
||||
Zitten de bouten die door de dynamo gaan wel goed vast en zit er geen ruimte op de bussen waar deze bouten doorgaan?
|
|
|||
|
|||
ik zal morgen even alles aandraaien/nalopen vandaag druk geweest met lassen
|
|
||||
|
||||
Quote: