|
|||
|
|||
Picer
Ben Pieter Lamiroy, 22 jaar, woon in België (Antwerpen, Kapellen)
Na een tijdje rondkijken heb ik een accountje gemaakt op dit forum. Wou al sinds mijn kindertijd een golfje of een jetta. Na lang zoeken, heb ik eindelijk een golf mk2 gekocht. Dit is een golf mk2 manhattan, van 1989 met 67.000 km op de teller. Was van een oude meneer =). Golf is volledig origineel, op de gti grill na. Eerst en vooral distributieriem en waterpomp laten vervangen. Dan groot onderhoudje gegeven, nieuwe batterij, olie, ... Toekomstplannen: - Pioneer TS-WX77A subwoofer steken - Liefst ronal turbo's eronder - Schroefkitje - Evt. dakrek. Foto: Meer foto's binnenkort. Picer |
|
||||
|
||||
Welkom . Knap golfje en een mooi kleurtje
|
||||
|
||||
Welkom. ziet er leuk uit!
|
|||
|
|||
VoilÃ*, wat meer foto's
Samen met een maat van mij zijn golf 1 gti Picer |
|
|||
|
|||
Nice
|
|
||||
|
||||
netjes, mooi zo in t zilvergrijs
|
|||
|
|||
Thanks =)
Hierbij even een kleine update: Paar weken geleden een dakrek gekocht van iemand hier op het forum. Tevens heb ik schmidt th line velgen gekocht (14"). Deze komen er hopelijk deze week onder. Picer |
|
||||
|
||||
Leuk golfje ziet er goed uit
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
|||
|
|||
Golf is verlaagd nu dmv. een ap schroefkit.
Volgende stap is velgen eronder zetten. Deze heb ik reeds gekocht. Schmidt th line velgen. Paar foto's... |
|
||||
|
||||
Mooie wielen! Ben benieuwd hoe ze staan
|
|||
|
|||
Wielen staan er eindelyk onder:
|
|