#1
|
|||
|
|||
Mechanische cilinderkop wisselen voor een hydraulische?
Weet iemand of het mogelijk is om van een fp motor ( 1.6 ) de cilinderkop te wisselen voor een hydraulische type? Ik bedoel dan met de stoters want ik heb geen idee of er wel een goed oliekanaal in de motor zit voor de stoters te vullen.
Heeft iemand hier dit eerder gedaan? Ik heb namelijk of het moment de koppakking lek en een bougiegat zonder draad. Groeten John
__________________
Buikschuiven is ook een kunst |
#2
|
||||
|
||||
Zou je eigenlijk va nde twee betreffende koppen de koppakking op elkaar moeten leggen weet je het gelijk.
Als het past moet je wel heel de kop over nemen stoters nokkenas enz
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#3
|
||||
|
||||
De nokkenas gaat niet passen ^^
|
#4
|
||||
|
||||
Daarom moet hij ook alles van de hydraulische kop over nemen ,stoters,nokkenas.
Maar dan moet het wel eerst passen De korte weg lijkt me toch om gewoon een ander fp kopje te halen
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#5
|
|||
|
|||
Past wel. Houd even rekening met de oliepomp hier moet een zwaardere in.
__________________
Scirocco 1 `78 Autocross Hustler GT Buggy project `73 Scirocco GT2 project `91 VW vrije-standaard cross project Daily : Scirocco GT 1.6 '85 47.000km Golf GTI `81 Sold! |
#6
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor de reacties en informatie. Ik zal me het een en ander overwegen.
Heb komende weken geen tijd maar ik hou jullie op de hoogte.
__________________
Buikschuiven is ook een kunst |
#7
|
|||
|
|||
Even tussendoor overleg gepleegd en de kop kan regepareerd worden met een helicoil als ik t goed had begrepen en dan maar een nieuwe koppakking erin en denkelijk maar even de kleppen opnieuw in de zittingen slijpen als we dan toch bezig zijn
Tot zover weer even.
__________________
Buikschuiven is ook een kunst |