|
||||
|
||||
1.6 TD in perfecte staat
Hey,
Ik verkoop een perfect in orde 1.6 TD uit een Golf 2. Deze zat reeds ingebouwd en volledig nagezien in mijn Caddy 1 project. De vorige eigenaar liet me weten dat hij deze motor helemaal uit mekaar heeft gehaald, opgekuist en terug in elkaar heeft gestoken. Meer informatie over de "revisie" heb ik niet, maar wanneer ik hem ben gaan bekijken stond hij al een half jaartje stil, vorige eigenaar heeft gewoon batterij aangekoppeld en hij schoot zonder spartelen in gang! Sinds mijn Caddy 1 een hollandse wagen is en dus moet ingevoerd worden, heb ik besloten om over te stappen op originele 1.6 D. Daarom verkoop ik dus mijn 1.6 TD blok. Het blok word verkocht inclusief andere motoronderdelen zoals : - losse 4-bak - originele vw intercooler - radiateur - kloeivloeistof reservoir - luchtfilter Het kleppendeksel is na de "revisie" vervangen door een chroom exemplaar. Voor de rest is er geen optische vernieuwing geweest. Na de "revisie" is er amper 5 km mee gereden. voor meer info stuur gerust een mail. Ik woon te Zemst in België. De vraagprijs : 500 euro Zo zat hij reeds ingebouwd in mijn Caddy mk1 project.. Last edited by welman : 03-10-2012 at 00:38. Reason: bad post |
|
||||
|
||||
Woonplaats verplicht en wat is eraan gereviseerd
|
|
||||
|
||||
Aangepast, excuses!
Quote:
|
|
|||
|
|||
Weet je toevallig wat de motorcode is? Is het een watergekoelde of oliegekoelde turbo?
mvg Nick |
|
||||
|
||||
Het is een watergekoelde en de motorcode moet ik eens opzoeken!
Mvg, Welman. Quote:
|
|
||||
|
||||
Motorcode is sb als ik zo na het blok kijk dus de 80pk versie of he ik hey mis
|
|
||||
|
||||
zal wel sb zijn je ziet het aan de waterpompje dat het en watergekoelde turbo is .
|
|
||||
|
||||
Bedankt, dat spaart me wat zoekwerk uit..
|
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
450 ? ^^
|
|
|||
|
|||
blok is dus weg ?
|
|
||||
|
||||
Deze mag dicht! Reeds een tijdje verkocht!
|