|
||||
|
||||
Post hier je (zeldzame) Golf1 uitvoeringen
Ik wil wel es weten hoeveel verschillende
soorten uitvoeringen er zijn van de Golf1... Denk dan bijvoorbeeld aan de Scorpion, de Pirelli en dat soort uitvoeringen. En wat mij daaraan interesseert zijn de uiterlijke kenmerken van die uitvoeringen, dus een beetej extra info erbij zou mooi zijn als je dat hebt. Ben benieuwd hoeveel er zijn! Mijn inbreng: DER PIRELLI: Kenmerken:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet t jeroen maar daar staan niet alle uitvoeringen in die ik bedoel Gaat mij meer om details van de Sprinter, en van de Scorpion e.d. De verschillen tussen een GLS en een C kun je daar wel mooi op vinden. Bedankt |
|
||||
|
||||
uberbijzonder golf gts...
specs: -bbs-setje -voor de rest onbekend... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ Sponzer.............
alleen die foto's van PIRELLI kloppen niet helaas... Een PIRELLI heeft geen zwarte rand op de bumpers,en geen zwarte sticker langs de zijkanten...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Die golf sprinter is echt een mooi ding!! Super
|
|
||||
|
||||
Helaas is die MP ad al weg, stond een complete en ori scorpion op. Ik heb nog wel foto's maar die zal ik moeten scannen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n golfje stond voor een half jaartje geleden 2 straten verderop nog te koop. Was precies als op de foto alleen andere velgen. vraagprijs was toen aardig hoog dacht ik. Zijn die dingen zo zeldzaam dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Deze stond ongeveer anderhalf jaar geleden op MP te koop voor € 1000,- Geen id hoe zeldzaam ze zijn en hoe groot de oplage was |
|
||||
|
||||
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel er van gemaakt zijn...
|
||||
|
||||
Quote:
Qua rallye sticker klopt het helemaal wat je zegt Stond er bij als optie (tegen meerprijs kon je ze er wel op krijgen), dit geldt ook voor het dakje de zwarte banden om de bumpers wist ik ook niet zeker |
|
||||
|
||||
Als ik de 1e en 3e foto van hierboven zie zitten er wel degelijk zwarte randen op de bumpers...alleen bij de rode pirelli niet....
|
||||
|
||||
Oettinger 16S
|
||||
|
||||
GTS uitbouw hetzelfde als de oettinger?
|
|
||||
|
||||
Quote:
vraag ik me ook af
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
de getoonde GTS en Oettinger hebben beide een BBS uitbouw
|
||||
|
||||
KLopt idd!
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn alleen geen verstralers, maar mistlampen.