|
|||
|
|||
Gordels overzetten op originele systeem
Hallo iedereen,
ik heb thuis rode gordels van een seat liggen en zou deze graag willen overzetten op mijn origineel gordelsysteem uit m'n Golf 3 cabrio. Is dit goed doenbaar? Heeft er iemand hier ervaring mee, die mij wat tips kan geven? Moeten de naden van de gordels los gedaan worden en opnieuw gestikt? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Vind ik ook interessant, iemand?
|
|||
|
|||
Wil best ... van : Naar : Blauw , grijs , rood .... Alles is mogelijk Last edited by Alberto : 19-05-2013 at 09:17. |
|
||||
|
||||
Keurig kerel, alleen moet je nog zelf stikken/naaien of kan het vanuit het oprolgedeelte.
|
|||
|
|||
Pm variant110 hier maar eens , die weet er alles van
|
|
||||
|
||||
Lijkt me dat als je je oprolautomaat uit elkaar pakt, je zo alles legt toch? kwestie van veer opnieuw opspannen, gordel monteren, gaan?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ondertussen een setje OEM 20jahre edition gordels gevonden, dus voor mij is het probleem opgelost. Moet dus niets meer overzetten.
Maar toch lijkt het mij een interessant topic, misschien nog voor andere te helpen.. Ik had de seat gordels uit elkaar gehaald, maar ik kreeg de rode gordels niet uit de seat systemen, zonder ze door te knippen.. Dus zouden ze opnieuw gestikt moeten worden vrees ik.. Eens dat de veer eruit springt, denk ik dat je het hele mechanisme niet meer of toch heel moeilijk nog in elkaar krijgt.. |