|
|||
|
|||
Velgen Speurders.nl
Deze advertentie staat op speurders.nl :
http://www.speurders.nl/autosdivers...dvertentie.html Heeft iemand wat info over dit merk/ type velg en zou de lage ET-waarde op een type 1 passen? |
|
||||
|
||||
heb ze ook al zien staan, zijn tramont velgen (maar dat staat er ook bij). Et waarde is wel aan de ruige kant hoor. golfjes 1 zie je nog wel eens met et01 achter, maar voor meestal rond de et20 oid. anders steken ze wel erg ver uit. mischien kan het wel hoor, zijn vast wel mensen die hier meer ervaring mee hebben.
|
||||
|
||||
foto van stijn geleend, et01 achter, et20 voor
|
||||
|
||||
past wel.. alleen je moet wel héle stugge vering hebben anders loopt je golf vast
|
|
||||
|
||||
de et0 van de meeste achtervelgen (zoals ats classics)zijn wel vaak 8j dus met 7j is het net ietsje anders.
kweet niet of 7j dan wel past hoor maar toch |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is waar, heb ik helemaal niet op gelet
|
||||
|
||||
op een type 1 met spatbordverbreders moet het wel passen, maar een schroefsetje lijkt me dan geen overbodige luxe.
|
||||
|
||||
Geen idee chris....
|
||||
|
||||
patser velgen :p
|
|
||||
|
||||
Quote:
vette shit toch!
|
|||
|
|||
@ christiaan: Hangt er vanaf in welke volgorde je ze in elkaar hebt gedraait want je hebt sowieso de nieuwe randen gebruikt die erbij zaten. Ik had ergens wel een notitie, maar mijn pc is afgelopen week gecrashed dus ik ben nog bezig met recoveren: vind ik het terug dan plemp ik het wel ff in deze thread