|
||||
|
||||
Restauratie
Hier kunt u de ontwikkelingen bijhouden betreft de restauratie van de Caddy's
Volkswagen Caddy 1.6td Planning; medio voorjaar klaar. Volkswagen Caddy 1.6d Planning; onbekend wanneer deze klaar is. Sinds vandaag staan de Caddy's in de spindels die overigs zelf zijn gemaakt.
"88 Caddy 1.6D Last edited by Pinda : 01-01-2013 at 19:19. |
|
||||
|
||||
ik zie nou al dat dit een goeie gaat worden.
mooie werkruimte trouwens, wou dat ik zoveel ruimte had hahaha. nog aparte plannen voor de auto's of worden het gewoon mooie restauraties?
|
||||
|
||||
De Caddy's worden in een zo goed als orginele staat opgebouwd.
Enkele ideëen/wijzigingen voor de Caddy's zijn: Verlagen, houten laadvloer, beugel, wielen.
|
||||
|
||||
zo,drastisch.....
|
|||
|
|||
Ben benieuwd! Zelf ook nog een Caddy staan, moet ooit ook nog weer eens rijden...
|
||||
|
||||
Leuke projecten...dit ga ik zeker volgen.
|
|
||||
|
||||
Ik zie net tot mijn spijt dat ik dit in het verkeerde rubriek heb geopend, kan één van de moderators dit topic verplaatsen naar watergekoelde projecten?
Alvast mijn dank hiervoor.
|
||||
|
||||
Voor de geinteresseerde te koop:
Laadvloer, heeft enkele slechte plekken. Complete bodem, heeft ook slecht plekken. Foto's volgen...
|
||||
|
||||
Heeft iemand misschien DE tip voor een kunstof tank van een bepaald type vw die onder de Caddy zou kunnen passen.
|
||||
|
||||
erg benieuwd! zullen een hoop update's langs gaan komen als de 1ne dit voorjaar klaar moet zijn
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Bij het schoonmaken van het chassis van de grijze Caddy kwam al snel duidelijk naar voren dat deze waarschijnlijk in een ver verleden een frontale aanrijding heeft gehad, deze schade is ,helaas voor mij, zeer slecht gerepareerd.
Vanaf het front tot aan de A-spijl zijn alle las/felsnaden zodanig verrot dat herstellen geen optie is, vandaar dat ik het besluit heb genomen om de grijze Caddy te voorzien van een kompleet nieuwe voorkant. Zo heb ik afgelopen zaterdag per toeval, bij Funcar, een zeer goed leeg cabriolet chassis gekocht. Deze cabriolet zal als donor fungeren voor de Caddy. Heb helaas nog geen antwoord mogen ontvangen betreft mijn laatste vraag; Heeft iemand misschien DE tip voor een kunstof tank van een bepaald type vw die onder de Caddy zou kunnen passen. Ik hoop dat iemand mij een goede tip kan geven, want dat zou mij veel tijd besparen.
|
|||
|
|||
WTF wie verkloot nou zo een cabriotje
Verder leuke projectjen ben benieuwd naar de vorderingen Helaas geen tip voor je wat betreft de tank . |
|
||||
|
||||
lijkt wel alsof iemand een Peugeot rally van deze cabrio heeft willen maken
succes ermee!
|
||||
|
||||
is dit niet gewoon een aangepaste rieger kit?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
juist vdWal is een rieger set. Wel een goede basis mooie harde voorkant had deze golf.
|
||||
|
||||
stiekem best zonde! top dat je een mooie basis heb maar zo'n dikke rieger kit
die er netjes strak bij staat kan ik nog wel waarderen
|
|||
|
|||
Hij heeft nog wel een losse set liggen funcarnet
|
||||
|
||||
|
||||
|