|
|||
|
|||
inge's lupo GTI
Ook maar even een projecttopic aanmaken hier aangezien er nog wat winterupdate's komen
Ik heb dr nu iets maar dan een jaar. jaar of 4 terug Er is al het een en t ander aan gedaan Bi Xenon verlichting incl. koplampsproeiers(oem) * Airco * 2 Airbags * Electrisch verwarmbare en verstelbare buitenspiegels * Electrische bedienbare ramen voor * FK adapters 20 en 25mm 4x100/5x130 * Bastuck rvs groep A ovalen middenuitlaat 63mm * Green vervangingsluchtfilter * V-maxx schroefset * Zwarte OEM VW logo's * 2x Schrick 268 graden nokkenassen + software(160 pk) * Rode bies in de grille * Blinde sloten * Polyurethane Ophangingbussen(powerflex) * Golf IV GTI edition instaplijsten pas gemaakt * Cupra R lip * Zimmermann geboord G60 280mm remschijven voor * Zimmermann geboord 232mm remschijven achter * EBC red remblokken voor/achter * K&N Typhoon cold air intake * de optie achterspeakers en incl. nieuwe planelen(8 speakers totaal) * T-stuk dashboard in piano black Hoe ik haar kocht 1e wat eraan gedaan moest worden was * klapraampjes * golf 5 gti interieur half leder+stoelverwarming * clean voorbumper kaal MK5 interieur met passende achterbank interieur met leder dankzij T&T interior en polo 6R gti stuur pasgemaakt Later in het seizoen nog delen laten bekleden Audi's ingeruild voor de TH's En voor de eenna laatste meeting was het roze Winterplannen: Polo 6R logo in de achterklep lassen Veren persen kofferbak bekleden Delen opnieuw spuiten Last edited by IngeLupo : 04-10-2011 at 06:35. |
|
||||
|
||||
Inge super wagen maar dat heb ik wel vaker gezegd .
Altijd leuk een Chicka die er zelf zo mee bezig is.
|
||||
|
||||
Mooie wagen, met een héél dik interieur
Ben benieuwd naar de "winterwerken"
|
||||
|
||||
Hele dikke lupo Inge
Ben benieuwd wat je deze winter weer gaat doen |
|
||||
|
||||
Geweldige meid, geweldige lupo...punt
|
|||
|
|||
euhm ... in 1 woord......Nais combi
en goeie plannen Inge |
|
||||
|
||||
Dat met die plannen gaat wel goed komen Inge, ben erg benieuwd naar het eindresultaat, hier nog ff een ploatie van de 'oude'
|
|||
|
|||
dankje heren top
|
|
||||
|
||||
Leuk gebakje Altyd leuk om jou en je Lupo tegen te komen
|
||||
|
||||
Ik kan maar een ding zeggen De Lupo in mijn eigen, gewoon super vette bak, lekker zo doorgaan Inge !!
|
|||
|
|||
harten roze blaffen en lucht er onder, verder super lupo!!
|
|||
|
|||
harten blijven zo en luft onder gti is no go,
|
|
||||
|
||||
super mooie Lupo! heb hem vaak bewonderd op de meetings!
en leuk dat er ook vrouwen zijn die van VW's houden!
|
||||
|
||||
Hele mooie lupo Inge , en dat interieur .................mmm heerlijk ! Daar ben ik echt fan van !
|
||||
|
||||
Hey Inge, leuk je hier te treffen! Super dik die Th's, toch vind ik de Audi's nog altijd bijzonder...
Huibert
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi! Mooie lupo! Maar hoezo is lucht een no-go? Het is in jouw geval toch meer een showauto dan een circuitbak?
#9 Lupo 1.9TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
Vind lucht niet echt bij een lupo passen en van mij hoeft ze echt niet plat op de grond te liggen. Als ik nou dikke golf v/VI had gehad was het anders . Moet zeggen dat ik er zeker wel overna heb gedacht met al die drempels bij ons in de buurt. Maar me accu zit ook achterin en zo gek veel plek heb ik al niet Last edited by IngeLupo : 06-10-2011 at 17:36. |
|
||||
|
||||
Ruimte zal je inderdaad niet meer overhouden, maar dan alsnog zie ik de reden niet in om veren te laten persen. Ding staat echt mooi op z'n wielen zo!
#9 Lupo 1.9TDI |
|
|||
|
|||
aan de achterkant wil ik graag nog wat zakken maar dat gaat niet omdat we uitgeschroefd zijn.. Mis net die 1.5 cm die ik aan de achterkant niet kan schroeven
|
|
||||
|
||||
ik heb hetzelfde met mijn lupo - zit te denken om de schroefringen onderaan de veer gewoon weg te halen, schijnt prima te kunnen!