|
||||
|
||||
Twouters88
Hallo allemaal,
Ik ben Thomas, 24 jaar en kom uit Enschede. Alweer sinds een beste tijd geleden ben ik bezit van een Polo 86c. Hiervoor heb ik altijd met plezier in een Opel Corsa A en B gereden alleen tot overmaat van ramp zat er meer werk aan dan ik in eerste instantie gedacht had. Vrienden van mij rijden maar al te graag volkswagen en ze hebben me over gehaald om ook VW te gaan rijden. Hij moet nog opgeknapt worden maar gelukkig motorisch verder in prima staat met een nette 130.000 op de teller. Wat ik nog van plan ben: - Andere velgen (ATS classics oid) - Andere buitenspiegels (cup of klassiek verchroomd) - Lakschade - G40 mistlichten (geel) - Gele H4 koplampen (dmv folie of de lampen zelf dat weet ik nog niet) Gelijk maar een paar foto's met hoe ik hem kocht en hoe die er nu bij staat voor het mooie effect Bij de dealer Toen Nu Toen Nu Kleppendeskel en hitteschild mooi nieuw likje verf. (is nu niet zo wit meer ) Last edited by Twouters88 : 04-05-2013 at 06:27. |
|
|||
|
|||
Welkom.
Mooie kleur |
|
||||
|
||||
Dank je wel, jij ook met je alpinweiss gekleurde golf 1
|
|
|||
|
|||
leuk zo'n polotje
heb er zelf ooit een gehad, een rood/roze overgenomen voor 9,50...de welbekende overschrijvings kosten XD gekke dingen mee gedaan en tanken deed ik met door klanten verkeerd getankte benzine met diesel mix.... liep voor geen meter maar was wel meer mis met het beessie na 2 of 3 maand naar de sloop gedaan. volgens mij hebben die m nog een beetje opgeknapt en nog een jaar verhuurd aan Polen succes ermee je weet dat echt laag laag best veel kost? ik wou m op zn gat maar dan moet je hele veerpoot incl fusee mee vervangen worden geloof ik correct me if im wrong voor gele lamp folie stuur maar pb ik heb ooit eens een rol van 10m gekocht heb ik nu mijn mistlampen van gedaan, verstralers van een impreza en van de vorige bmw grootlicht en de extra verstralers ook dus ik heb nog wel wat metertjes over
|
|||
|
|||
Welkom Thomas! Leuke auto. Ik heb hier nog zgan gele h4-lampen liggen, welke je tegen een zacht prijsje over kan nemen.
Veel plezier op het forum. |
|
||||
|
||||
Wat zullen jullie me aanraden? De lampen of de folie?
Ik denk zelf (mits de folie heel lang mee gaat) mocht er een lamp kapot zijn dat er een witte in wel ieder reserve pakket zitten. Gaat me een gele kapot zit ik met dat ik 2 nieuwe gele lampen moet kopen. Of zijn de gele lampen echt stukken geler als dat je het met folie doet? |
|
||||
|
||||
Folie vind ik minder netjes lijken als gewoon gele lampen erin.
En als een gele lamp kapot gaat kun je de gele bollen die om de H4 lamp heen zitten vaak wel overbouwen op een nieuwe witte H4 lamp.
|
||||
|
||||
Ooh zo. Ja dat kan inderdaad ook. Ik vind persoonlijk de folie ook minder netjes maar ik dacht als het nou stukken meer scheelt dan waarom niet. Dan moet ik maar even een oogje dichtknijpen hoor of er gewoon aan wennen
|