|
|||
|
|||
te koop: 1.6 d uit mk1 en 16 remmen gezocht!!
hi mensen,
ik mijn blokje 1.6d uit mijn golfje gehaald om er een GTD in te drukken. motorcode is CR (voor gegevens van het blok check: http://www.doppel-wobber.de/g1_motor.html) het blok is zonder motorsteunen (deze heb ik nodig voor op het GTD blokje) wel met pomp, dynamo, waterpomp, en in- en uitlaatspruitstukken. het blok heeft 160 dkm gedraaid (aantoonbaar aan de hand van de teller) alleen het blok heeft wel een opfris beurt nodig, nieuwe olie, en koelvloeistof. en nieuwe vertuivers, of ze moeten even schoon gemaakt worden. verder is het een leuk blokje. ik heb geen idee wat het waard is dus ik zou zo zeggen 100 euro??? of dus ruielen tegen 16V remmerij!! (+e.v.t bijbetaling??) en ik ben dus op zoek naar een setje 16V remmen, voor en achter kompleet met de astappen. dus het hele systeem om zo over te zetten op de mk1. de rembekrachtiger is niet nodig, die is al onderweg (ebay). mvg Bert Last edited by GTIDriver : 21-06-2005 at 10:21. |
|
||||
|
||||
advertentie verplaatst naar onderdelen te koop aangeboden, en graag een vraagprijs vermelden, dat is namelijk verplicht. Lees de regels voor meer informatie
|