#1
|
|||
|
|||
Andere motor golf 1 cabrio
Beste forumleden,
De klepstoters van golf cabrio (voorzien van een JH motor) dienen vervangen te worden en de veer in mijn versnellingsbak is kapot gegaan. Overigens is mijn golf cabrio een amerikaan, waardoor de JH nog geknepen is ook. Dit alles is voor mij reden genoeg te overwegen er een andere motor in te hangen. De issue is echter, hoe zit het met de bekabeling van een amerikaan? Wat mij is verteld is is dat deze afwijkt van de europese modelen, waardoor ik hoe dan ook de bekabeling opnieuw moet doen. Mocht dit zo zijn, dan kan ik er beter gelijk een KR of DX inhangen. Graag hoop ik hier van jullie meer te weten over te komen en wat is wijsheid. Gr
__________________
MK1 Topless |
#2
|
|||
|
|||
bedrading zal waarschijnlijk anders van kleur zijn maar dat is geen probleem. tip pak gewoon een 2liter 8v gti van een golfje 3 super sterke motoren en redelijk vlot met 115 pk standaard.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#3
|
||||
|
||||
Kleurcodes van de kabels zijn in principe gestandaardiseerd, binnen vw dan. Die zijn voor elke functie in elke vw (van dezelfde tijd) gelijk. Wat er wel anders is aan een amerikaan zijn alle opties die een hoop bekabeling meebrengen. Zoals aircon, catalisator, gordel controlelamp[je, etc., etc.
|
#4
|
|||
|
|||
Mm, oke. Tja het is dan enkel het inbouwgemak. Ik heb hier en daar wat rondgekeken, maar weet niet wat voor motor een slimme keus is.
__________________
MK1 Topless |
#5
|
||||
|
||||
Origineel = slim
Altijd! |