|
||||
|
||||
Mijn Jetta... Welke velgen? (Photoshop)
Sow...
Dan hier de eerste foto's van mijn Jetta Heb inmiddels mijn harde schijf vol staan met foto's van t beestje, maar post hier nog eerst ff de ouwe foto's en photoshops :p Als eerste mijn Jetta bij aankoop: Een Vw Jetta 1.5 GLS uit 1980 Alle geschiedenis aanwezig... Evenals alle sleutels en aluminium kaartjes e.d. (dus ook de werkplaatssleutel e.d.) Origineel was t een automaat, maar ik heb m om laten bouwen naar geschakeld middels een FM 5-bak uit 1978. Volledig GLS uitgevoerd met groene GLS bekleding en groen leren dashboard. Brons getint glas en uitgerust met mistlampjes 58323 km op de teller bij aankoop! Aangezien de Jetta een kleine schade aan het rechter achterpaneel had, is er een nieuwe spatbordrand geplaatst. Bijspuiten vond ik zelf geen optie, aangezien ik een kleurverschil niet wou riskeren :frown: Dus maar helemaal laten spuiten van buiten Van binnen ziet hij er als supernieuw uit Nadat hij bij de spuiter weg kwam zag ie er zo uit: Dus... We zijn nu klaar met de opbouw e.d. en ik mag officieel al in t gebakje rijden jeukt me enorm, maar ff de finishing touch afwachten... Supersprintje eronder, op z'n bek knappen en mooie velgjes geven En de witte knippers niet te vergeten... Maar jah... ben er nog steeds niet uit welke velgjes ik hem moet geven Ben even aan het photoshoppen geweest en heb een paar leuke resultaten bereikt zie hier enkele soepjes: ATS Classic (beetje onduidelijk): een cupvelg (maar welke? ) Porsche: Ronal Turbo: HTN??????: Qua velgen zal ik wel altijd blijven piekeren, maar ik zie wel... Als jullie nog suggesties hebben en iets leuks in de aanbieding hebben hoor ik het maar al te graag NB: De originele foto van de eerste 2 fotoshops heb ik van Marktplaats geplukt... |
|
||||
|
||||
voor een jetta 1 uit jouw keuze, ats classics
en anders gepolijste pirelli velgen staan er ook machtig onder. mooie jetta trouwens
|
||||
|
||||
ziet er goed uit !
ik zou voor posche gaan ! of ronal turbo !!
|
||||
|
||||
ats of ronal's
|
|
||||
|
||||
Ronal
|
||||
|
||||
hele stoere auto man zo...
vind de Atssen en de Porsche's heel erg dik staan...
|
|||
|
|||
-OZ turbo's, http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...ssPageName=WDVW
-PLS http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...ssPageName=WDVW -Schmidt TH-line http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...ssPageName=WDVW
|
||||
|
||||
Quote:
- OZ Turbo's zijn wel grappig Zeker de moeite waard om ff naar te kijken - PLS vink nie zo :o - TH-Line waren ook van mijn favoriet, maar vind ze steeds minder geweldig en de prijs Voor zover t nu lijkt knal ik eerst de ATS eronder aangezien ik deze nog heb... Heb ook foto's van een Jetta met ATS gevonden, maar zonder kappen/streep... Zie hieronder: vink wel grappig Last edited by Sponze® : 14-06-2005 at 10:35. |
|
||||
|
||||
ik ging voor de porsche wieltjes staan super!!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u Pirelli's staan ook wel mooi Heb Tommy's ouwe Jetta een keer op die dingen gezien... Net 2 setjes 14" verkocht, maar er liggen nog 15"... Ooit eens proberen |
|
|||
|
|||
de ronal's staan er echt vet onder daar zou ik voor gaan.
en de cup velgen zijn RH-en als ik me niet vergis |
|
||||
|
||||
hebben nog wel een knappe setje velgen met adapters en bijna nieuwe banden liggen voor je..
prijs valt reuze mee...
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 15-06-2005 at 17:11. |
|
||||
|
||||
ik vind onder een jetta 1 evenals onder een golf 1 dat er geen te grote velgen onder mogen 15" is uiterste max vin ik maar liever 13 of 14.
is ook gewoon mijn mening en daar moet je geen rekening mee houden natuurlijk gewoon je eigen ding doen
|
||||
|
||||
HTN!!
Maar ja, die prijs |
|
||||
|
||||
Hier ook ff een paar leuke....
|
||||
|
||||
He Sponzer,
Eindelijk je project in de publiciteit gebracht !!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: Tja, velgen blijft altijd een beetje een probleem, omdat wat mooi is ook meestal direct zo duur is. En dat wat een beetje meer Low Budget is, daar zie je alweer zoveel mee rijden. Maar ik heb al wat leuke suggesties voorbij zien komen hier, maar heb er toch nog ééntje gevonden die ook best wat heeft. Idee ?????? Sukses met het kiezen/zoeken. En in eerste instantie zou ik ook de Classics er onder doen, die heb je uiteindelijk. Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
als je het aan mij vraagt ik zou er pirellis ondersteken,
maar uit jou voorstelle zou ik de ats nemen
|
|||
|
|||
nette bak
|