|
|||
|
|||
passatmotion
Vandaag aangemeld op vraag van enkele gansters hier die ik tegen kwam in Hasselt bij Guyke
Ben Dany en 40j jong en woon in BE aan de kanten van Zaventem. Zit vaak op vwpassat.nl en R36forum.uk Zowat alles is al veranderd aan de wagen: Wagen nieuw aangeschaft in 2008 en sindsdien ontspoord. Mods uitgevoerd. - RVCamera - Elektrische koffer - B7 spiegels - CC MLF - Guymod (skyline) - Individual leer teak - V6 uitlaat - 4motion wielkuip - Full led interieur - Tacho in kleur met Blauwe naalden. - Full led exterieur - Crhoom CC schakelaars - MDI - Verlichte individual instap lijsten - OEM Xenon - CC Airco unit - Full OEM R36 body - CC boordnet - en nog veel dat ik vergeten ben Jaja heb het goe zitten |
|
||||
|
||||
welkom, dus als ik het goed begrijp een passat R36 uitgevoerd maar dan met tdi ofzo
|
|
|||
|
|||
1.9 TDI Bluemotion
Met een volle tank doe ik er 1400km max en min 1200km. Een R36 doe er 7 a 800km dus heb ik dan weer een voordeel en sta ook in de fille net als hij Is maar hoe je het bekijkt he. |
|
||||
|
||||
file? daar heb je toch een vluchtstrook voor?
welkom,mooie passaat.
|
||||
|
||||
file , das waar ook belgie bijna kleinste land ,meeste file van europa
|
|
|||
|
|||
Nog wat sfeerbeeld.
Guymod-4 ringen-licht-stop-knippers/dubbel achteruit/dubbel mist/SML Individual Interieur. jaar voor de ombouw naar R36. |
|
||||
|
||||
Welkom en mooie Passat.
|
||||
|
||||
Welkom, knappe auto
|
|
||||
|
||||
Welkom bij volksforum en nog mooie Passat....gr
|
|
||||
|
||||
Welkom Dany, Mooie Passat inderdaad.
Waar heb je het Lederen interieur laten doen? Ziet er erg goed uit.
|
|||
|
|||
Het interieur is een Individual die je als optie kan bestellen bij VW.
Orgineel zat er een comfortline interieur in daarna een Sportline in geplaatst en een jaar later kwam ik dit interieur tegen. Deze kon ik niet laten voorbij schieten Individual kom je niet vaak tegen Aankoop was een comfortline bluemotion 2008 die dan later tot een complete individual werd omgebouwd in 2010 met logo's inbegrepen. Eind dec2012 omgebouwd tot R36 alleen het interieur blijft vanwege het exclusieve er van. Last edited by passatmotion : 12-04-2013 at 21:10. |
|
||||
|
||||
Welkom . Nette zuinige passat