|
||||
|
||||
Rechter voorwiel steekt meer uit dan linker
Titel zegt het al.
Ik heb net mijn wielen vervangen en nu valt op dat mijn rechter voorwiel 1.4cm meer naar buiten steekt dan het linker voorwiel. Auto is uitgelijnd. Iemand een idee?
Caddy mk1 project Last edited by Bernhard : 10-11-2014 at 22:55. |
|
|||
|
|||
Volgens mij is dat gewoon zo
ooit eens iets van gelezen Maar zeker weten doe ik het niet |
|
||||
|
||||
Ok, ik vind het best een groot verschil namelijk!
Iemand die hier meer van weet?
|
||||
|
||||
1.4mm?? Dat is niks....Heb ervaringen met meer dan een cm verschil.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
typfout... 14mm. 1.4 cm
|
|||
|
|||
Is het zelfde
|
||||
|
||||
ja dat klopt...
Had eerst 1.4mm geschreven. Dat moet zijn 1.4cm
|
||||
|
||||
Dat probleem hebben ook veel cabrio's.
|
|||
|
|||
Cabrio van mn maat heeft het ook. Wij dachten misschien dat er ooit al eens een ander scherm op was gekomen. Mn hatchback lijkt er nauwelijks tot geen last van te hebben.
|
||||
|
||||
Niet meter vanaf je scherm, maar meten vanaf je chassis poot!
|
||||
|
||||
Geen velgen met verschillende et waarden ?
|
||||
|
||||
Kan inderdaad kloppen, met name bij de bredere velgen valt dit op.
Heb er zelf ook last van met 8J et0 onder de cabrio.
|
||||
|
||||
Ik heb 4 dezelfde velgen. 7J, et25.
Toen m'n oude wielen eronder zaten valt het niet op omdat die niet naar buiten komen.. Ok goede tip! Ik heb inderdaad gemeten vanaf m'n zijscherm! Zou het kunnen te maken hebben met de aandrijfassen of spoorstangen oid? [edit] misschien handige info... Bij de gedeeltelijke restauratie zijn er 2 nieuwe originele volkswagen zijschermen op gekomen. Tevens zijn de stuurkogels en fuseekogels vervangen en 1 spoorstang. Auto spoort ook gewoon goed na uitlijning
Caddy mk1 project Last edited by Bernhard : 11-11-2014 at 12:38. |
|
||||
|
||||
Met 7J ET38 was het niet opgevallen.
|
||||
|
||||
Heb nu even de bottlecaps er weer onder...
Ik ga binnenkort even stoeien met mijn mangels want die passen niet lekker. 7j, et25, 13". Pas met een spacer van 15mm lopen ze net niet aan tegen de klauw. Best vreemd wat ik heb meerder mk1's gezien met deze wielen/maten onder de auto! Iemand een idee?
|
||||
|
||||
verschil klopt idd, hebben ze allemaal, ene iets meer dan de ander.
Net zoals bij een golf 1 hoogte verschil van de achter schokbrekers. Heb ik ook 2 keer gehad met 1 die links lager stond dan rechts om oa vaste verlagingset.
|
||||
|
||||
heeft mijn caddy ook last van
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klauwen zonder beugels van een gti?