|
|||
|
|||
waterbak
vraagje die bak die daar zit waar je ruitenwissermotor zit dus die open ruimte er onder (waterbak) of hoe je het wil noemen
weet niet hoe het heet dus die heeft wat last van roest vooral in de hoeken dus ik zou niet weten hoe je er zou aan kunnen en vervangen , denk niet dat je die er even uit kan halen of het zou echt heel veel werk gaan kosten gok ik ! nu ik denk dat er wel wat meer golfkes daar problemen hebben dus hoe kan je het best dat oplossen ? ik zelf was aan het denken voor de binnenspatborden op die plaats even weg te slijpen nu is dat te doen of beter niet doen ? of weet iemand anders hoe je het best dat kan doen ? mischien heeft hier iemand toevallig ne foto ervan hoe je het juist gedaan hebt zou der heel blij mee zijn want ik weet echt niet wat te doen ermee :frown: hoop dat iemand me het wel vertellen motorblok ligt eruit zal dat er al in een keer bij zeggen ! greetz Last edited by golf1 78 : 27-05-2005 at 10:33. |
|
|||
|
|||
probeer anders zelf eens een foto te maken? wat je denk ik moet doen is je schermen eraf halen (voorspatborden dus), en dan kun je van allebei de kanten er goed bij toch?
|
|
|||
|
|||
hier ne foto niet echt goed gelukt maarja
greetz Last edited by golf1 78 : 27-05-2005 at 12:25. |
|
|||
|
|||
rotte delen er uit zagen en nieuwe delen pas maken en er in lassen
|
|
|||
|
|||
volgens mij een ongebruikelijke roestplek... maargoed hij zit er... alles eraf halen wat in de weg zit, en idd rotte delen helemaal eruit halen en nieuwe stukken erin...
|
|
|||
|
|||
allee dan weet ik toch wat doen allee zou beter :frown: zetten
maar heel de bak vervangen of enkel de slechte delen eruit halen wat zou het beste zijn ? als we toch aant slijpen zijn |
|
|||
|
|||
heel de bak vervangen kan niet... dus gewoon de slechte delen eruit en hem weer als nieuw maken!
|
|
|||
|
|||
oke komt wel in orde dan tis enkel in de hoek dus heb het eens tegoei bekijken en ik zie dat wel lukken
thanks |
|
||||
|
||||
is bij mij wel bekend....
hier zit vaak roest maaromdat er allemaal kit overheen zit zie je het niet snel. ik heb bij mijn gti ook overal die kit weg gekrapt en ben zo en toe vlink geschrokken wat er zo onder zon kit lag kan gaan groeien zonder dat je het ziet |