Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 25-03-2013, 21:50
nicelow nicelow is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 8
Default mag dicht

Mag dicht!

Last edited by nicelow : 12-06-2013 at 19:05.
Reply With Quote
  #2  
Old 25-03-2013, 22:37
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 935
Default

Uitlaatspruitstuk, olieleiding, downpipe en inlaatbuis..
Daarnaast natuurlijk ook de injectoren en chip aanpassen.
Reply With Quote
  #3  
Old 25-03-2013, 22:55
nicelow nicelow is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 8
Default

Chargepipe en uitlaatcollector heb ik. Ik heb ook gezien dat mijn inlaatcollector langs de andere kant zit dus deze gaat precies in de weg zitten voor de chargepipe? Of ben ik verkeerd? Ik ben sowieso nog van plan om een front mounted intercooler te plaatsen. Welke injectoren zijn het beste?
Downpipe en chippen staat sowieso ook op de planning maar wil zeker eerst weten of ik alle stukken heb voor ik het monteer ;-)

Mvg
Reply With Quote
  #4  
Old 25-03-2013, 22:56
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 935
Default

Inlaat is wel handig om te veranderen, zeker als je een FMIC gaat plaatsen..
Voor de injectoren heb je minimaal 385cc nodig, beter is om nog iets grotere te hebben.
Reply With Quote
  #5  
Old 27-03-2013, 15:13
nicelow nicelow is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 8
Default

Dus 440 injectoren zijn het beste?
Reply With Quote
  #6  
Old 27-03-2013, 15:41
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 935
Default

'het beste' is een relatief begrip... In principe kan (bijna) iedere grotere injector dan de originele, maar de 440's zijn wel makkelijk omdat die al zo uitgebreid gebruikt zijn, dan tuners er makkelijker een chip voor kunnen schrijven..
Reply With Quote
  #7  
Old 02-04-2013, 08:44
nicelow nicelow is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 8
Default

een andere brandstofpmop is niet nodig? ik heb nu de standaard nog zitten en mijn auto heeft 80.000 km's..
Reply With Quote
  #8  
Old 02-04-2013, 17:19
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 935
Default

Niet direct nodig... Pas als je (ver)over die 260pk gaat is het aan te bevelen om je pomp te upgraden!
Evt kun je de brandstofdrukregelaar nog vervangen voor een 4 bar versie, dan kunnen je injectoren meer inspuiten.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum