#1
|
|||
|
|||
mag dicht
Mag dicht!
Last edited by nicelow : 12-06-2013 at 19:05. |
#2
|
|||
|
|||
Uitlaatspruitstuk, olieleiding, downpipe en inlaatbuis..
Daarnaast natuurlijk ook de injectoren en chip aanpassen. |
#3
|
|||
|
|||
Chargepipe en uitlaatcollector heb ik. Ik heb ook gezien dat mijn inlaatcollector langs de andere kant zit dus deze gaat precies in de weg zitten voor de chargepipe? Of ben ik verkeerd? Ik ben sowieso nog van plan om een front mounted intercooler te plaatsen. Welke injectoren zijn het beste?
Downpipe en chippen staat sowieso ook op de planning maar wil zeker eerst weten of ik alle stukken heb voor ik het monteer ;-) Mvg |
#4
|
|||
|
|||
Inlaat is wel handig om te veranderen, zeker als je een FMIC gaat plaatsen..
Voor de injectoren heb je minimaal 385cc nodig, beter is om nog iets grotere te hebben. |
#5
|
|||
|
|||
Dus 440 injectoren zijn het beste?
|
#6
|
|||
|
|||
'het beste' is een relatief begrip... In principe kan (bijna) iedere grotere injector dan de originele, maar de 440's zijn wel makkelijk omdat die al zo uitgebreid gebruikt zijn, dan tuners er makkelijker een chip voor kunnen schrijven..
|
#7
|
|||
|
|||
een andere brandstofpmop is niet nodig? ik heb nu de standaard nog zitten en mijn auto heeft 80.000 km's..
|
#8
|
|||
|
|||
Niet direct nodig... Pas als je (ver)over die 260pk gaat is het aan te bevelen om je pomp te upgraden!
Evt kun je de brandstofdrukregelaar nog vervangen voor een 4 bar versie, dan kunnen je injectoren meer inspuiten. |