|
||||
|
||||
One DUB Winter Meet & Greet 03-03-2013
Hallo,
Op de One Dub Winter Meet heb ik een aantal foto's gemaakt. Verslag is een groot woord, aangezien het niet heel veel foto's zijn. Maar misschien leuk om toch even te delen. Voor de mensen die het zich afvragen. De foto's zijn gemaakt met een Mamiya C220 analoge middenformaat camera. |
|
|||
|
|||
Gave foto's!!
|
|
|||
|
|||
heb zoveel mensen fotos zien maken waar blijven die haha zijn ook veel fotos van mijn kever gemaakt die rat kever wie heeft ze ??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die zwart/wit van de Sirocco is super mooi.
Is de grijze Bora van iemand hier van het forum toevallig? |
|
|||
|
|||
de laatste foto [van het golfje 1 is geloof ik een 16v turbo met ergens een pk of 350 dacht ik, is van een getinte jongen, stonden afgelopen jaar naast ons op de camping vwfest.
|
||||
|
||||
@ Remie: Erg mooie foto's geworden!
@ Foxmans: De grijze bora is van een jongen uit Boekel, Roy van Deursen. Is actief op vwf, of dat hij dat hier ook is weet ik niet. De bora staat sinds afgelopen weekend te koop op marktplaats. @ Pewi Vwteam: klopt, dat is een aardig snelle rakker. komt hier uit de buurt. 1e deel van onze foto's staat ook online op onze fb page, en zsm op onze site www.one-dub.nl Iedereen bedankt voor het bezoeken, en ik kan alvast verklappen dat we het volgend jaar groter aan gaan pakken! Kleine greep uit onze foto's: Voor de rest zie: http://www.facebook.com/pages/One-DUB/442069205806870