|
||||
|
||||
bora 2.0l 2000 EURO!
hallo mede forumers,
2000 euro iets bespreekbaar ik houd hem niet vast,wie het eerst komt wie het eerst maalt trendline bouwjaar 2000 apk tot juli 2013 riem vervangen in augustus bij 231k km stand is 242k airco (net afgevuld) elec ramen cv met afstand bediening rs 6 18inch goede banden achter nieuw,voor zgan verlaagd startonderbreker rijd schakelt remt perfect! auto heeft lichte gebruikers sporen, bij de flens tussen spruitstuk en uitlaat zeg maar,mist een bout waardoor de uitlaat een beetje lekt!als ik tijd heb repareer ik dat nog. eventueel kan de auto op 15inch staal verkocht worden!heb een setje liggen maar de banden zijn daar matig van. en heb ook de originele achterlichten erbij bellen mag ook:06 11717422 Last edited by marcmk1 : 30-03-2013 at 14:49. |
|
|||
|
|||
Ik heb een bora v6 4 motion
Heb misschien wel intresse ( kleine op komst , dus minder kosten) Geef me anders je email kan ik eens foto's sturen Gr john |
|
||||
|
||||
Niemand een leuke bora voor weinig?
|
|
||||
|
||||
up,
auto gaat niet weg om dat ie slecht of iets dergeljks is,of omdat ik bang ben voor de aankomende apk(juli). ik krijg hier vragen over vandaar ik het hier even vermeld auto is zoals die is,netjes met gebruikers sporen.paar kleine minpuntjes zoals vermeld! goed bod mag ie voor weg Last edited by marcmk1 : 02-04-2013 at 10:59. |
|
||||
|
||||
helaas,jammer dat ie voor dit geld niet weg ging..
ik heb hem ingeruild... deze kan op slot Last edited by marcmk1 : 09-04-2013 at 16:19. |