|
||||
|
||||
Hoe krijg ik de stoelverwarming werkend ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Ik ben vandaag weer bij de dealer geweest ,maar dit is kansloos,weten niks ,kunnen niks en willen niks Foto 1 is de onderkant van mijn golf 4 cabrio stoel met airbags en stoelverwarming. Foto 2 is een kabelboom (deze heb ik ooit onder een originele golf 3 stoel met stoelverwarming vandaan gehaald.) die overeenkomt met de onderkant van de golf 4 cabrio stoel alleen ontbreken er nogal wat stekkers tov de kabelboom vd golf 4 cabrio stoel. Foto 3 en 4 zijn de originele stoelverwarmings matjes van golf 3 recaro stoelen made by Keiper. Toen ik deze kocht zaten hier geen stekkers meer aan. Foto 5 en 6 de stekker die overblijft van het kabelboomje op foto 2. Beetje onduidelijke iphone pic, de kleuren vd de draden zijn Bruin/zwart bruin blauw. Nu is de vraag wat mis ik om de stoelverwarming werkend te krijgen in mijn golf 3 cabrio (welke standaard is uitgerust met stoelverwarming) ,welke stekkers ? Iemand een idee hoe ik dit veilig werkend kan krijgen? Ik wil dit eerst testen alvorens ik mijn oude recaro's weer terug koop (spijt van ) Als dit niet lukt dan heb ik nog een setje stoffen golf 4 cabrio highline stoelen achter de hand waar de stoelverwarming van werkt. Liever koop ik mijn oude recaro's weer terug omdat ik dit dikker vind staan als ze bekleed zijn. Wie oh wie kan me helpen Last edited by classic-edition : 10-09-2011 at 16:27. |
|
||||
|
||||
http://www.vwgolf-info.nl/elektrische_schemas/index.php
Vind je alle electrische schem's van een golf 3 heb ik toen ook gebruikt voor mijn zetelverwarming van 0 op te bouwen. |
|
||||
|
||||
mischien heb je hier iets aan
met de orginel kbb van de golf 3 naar de golf 4 zetels dus vanaf waar de stekkers op de matten worden aangesloten golf 3 golf 4 bruin bruin bruin/zwart bruin/zwart blauw zwart/wit zwart zwart geel hopelijk heb je hier iets aan
|
|||
|
|||
Quote:
VW dealer moet je alleen heen gaan als je originele onderdelen wil bestellen. Voor reparatie,s kun je net zo goed naar een andere garage. De "monteurs" die bij de vw dealer rondlopen heb je niks aan. De oudere garde die er rondloopt heb je soms wat aan. De jonge broekies kun je niks mee. |
|
||||
|
||||
Welke stekkers zitten er normaal aan de matten dan ?
Zover ik t zie zit hier alleen maar blauw en bruine draad aan nl. Terwijl in de schema's voor de zitting 4 draden uit de originele matten komen? Iemand ervaring met electrisch verwarmde recaro's ? Last edited by classic-edition : 11-09-2011 at 21:57. |
|
||||
|
||||
dat weet ik niet maar als je alles aansluit kun je het toch meten met een multimeter? lijkt me niet zo ingewikkeld alleen ik zou eerst maar eens een poging doen om de stoelen terug te kunnen halen aansluiten moet dan altijd lukken kweet niet waar je woont maar ik heb wel elsa
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor t meedenken.
Probleem is opgelost topic mag dicht! |
|