|
||||
|
||||
Adapter Girling 60 loopt aan tegen de remblokken
Vandaag ben ik bezig om de remmen op de Golf1 huis te monteren.
Adapters er op dan de beugel van de Girling60 volgens mij kunnen deze beide maar op 1 manier ? Als ik nu aan de binnenkant de blokjes er in legt valt hij niet helemaal tegen zijn aanslag. Hij valt nu tegen de adapter ? zit er toch iets stiekem verkeerd Iemand misschien een foto van zijn klauw gemonteerd en al van af de binnenkant Blokjes zijn origineel Audi voor de girling60 Deze kant is wel goed Zo zit de adapter gemonteerd.
|
||||
|
||||
Altijd de pech dat als dit zo iets gebeurd de schoon ouders op bezoek komen
Ben net verder gegaan met opbouwen maar de uiteindelijke klauw gaat er ook niet op ik kan hem aan 1 kant vast zetten ander kant kom ik net iets te kort. Dit gaat niet werken ben er zeker van dat ik de verkeerde adapters heb. Zie hier twee verschillende zijn er dus verkrijgbaar G60 die ik heb http://www.epytec.de/product_info.php/products_id/408 Girling60 http://www.epytec.de/product_info.php/products_id/1811
|
||||
|
||||
ik heb ze ook besteld bij epytec en heb de g60 remmery van mijn vorige g60 erop gezet
heb een 86 gli cabrio het was even passen en meten maar het zat er zonder moeite op alleen ik heb dat veertje niet op de remblokken zitten alleen aan de achter kant heb je wel de goeie blokken |
|
||||
|
||||
heb je je binnen stwe en buitenste remblok niet toevallig verwisselt
hier zit geloof ik ook verschil in Last edited by 1800 16v kr : 24-03-2013 at 18:14. |
|
||||
|
||||
Nee de blokken zijn alle 4 het zelfde bij deze klauwen.
Ik denk ook dat ik op deze adapters G60 klauwen kan zetten maar de Girling 60 gaat het niet worden. Dan moet er toch wat vlees afgedraaid moeten worden om de remblokken goed te krijgen.
|
||||
|
||||
Probleem opgelost en heb de andere bestelt doet zeer maar
het is niet anders
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt ze nog niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Zit wat in maar hoeveel pech kan je hebben
|
||||
|
||||
g60 adapters zijn voor girling38 klauwen,s2 adapters voor girling60.moet dus goed komen,aan de blokken ligt het niet,want ik heb er dezelfde in zitten.
|
|||
|
|||
girling 54 bedoel je gerben, 38 is voor de achterkant.
|
||||
|
||||
Quote:
oeps idd stefan
|
||||
|
||||
als ik dit allemaal van te voren wist
Maar goed deze adapters zijn weer verkocht en de goede heb ik gisteren bestelt