|
||||
|
||||
deur+spatborden+motorkap+ramen golf 2
Beste vw-liefhebbers,
Ik ben op zoek voor een nieuw type VW Golf 2: - bestuurdersdeur met spiegel - motorkap - 2 x spatborden - groen getinte ramen (alle) De kleurcode is LD7V en is grijs metallic. Wie heeft nog iets staan in nette staat? Omgeving: Groningen Mag ook een complete auto zijn. Last edited by Marcus BBS : 16-04-2013 at 08:33. |
|
|||
|
|||
Hey,
Aangezien dat ik stop met de hobby, kan ik je diverse onderdelen aanbieden. Ik kan je onderdelen die van mijn project komen. Heb voor je: * Oude type deuren (3drs) * Spatborden (orginele oude type) * Motorkap (2 stuks) Tevens heb ik nog meer onderdelen. Onderdelen liggen in Wagenborgen (prov. Groningen) Intresse stuur dan een mail --> nbell@live.nl Groeten Nick
|
||||
|
||||
Hallo Bell,
Dank voor je reactie, maar ik zoek de onderdelen voor een nieuw type. De motorkap zou alleen wel passen. Welke kleur hebben deze? Groeten Mark |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Ik heb een complete auto gekocht en ben hiermee dus voorzien. mag een slotje op.
|