![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ga hier gewoon een wenslijstje ( verlanglijstje) plaatsen van onderdelen die ik graag zou willen voor mijn MK4 golf .
Het is een 5 deurs , dat zal van belang zijn voor bepaalde dingen. - Onderlip aftermarket , zoals bijv. 25 jahre of een ander model - bumper lijst met SML - sideskirts voor een 5 deurs - Portiergrepen LC6M - Spoiler voor onderaan de achterklep , weet even niet hoe dit heet . Maar die monteer je onder aan je achterklep zodat deze naar buiten uitloopt en net zover uitsteekt als je achterbumper. - Dashboardroosters met verlichting ( bestaat origineel volgens mij) - Schroefset ( waarvan de stelringen nog los zitten) Merk vind ik niet zo belangrijk. - Rode Verf voor remklauwen ( misschien stom om dit te vragen , maar straks heeft iemand het gekocht en gaat het nooit gebruiken) Zal met verloop van de tijd wel nog wat aanvullen , heb ook al een hoop liggen wat ik nog wil monteren of al heb gemonteerd ![]() EDIT: Voor de oplettende mensen hier , NEE op mijn werk heb ik niks liggen van wat ik hier zoek . ![]() Last edited by Ron mk1 : 20-03-2013 at 23:58. |
|
|||
|
|||
![]() Spoorverbreders , van 1,5/2 cm staat ook op het lijstje.
|
|
|||
|
|||
![]() even in het zicht maar weer
|