|
|||
|
|||
New Logo's Centercaps/Adapters BBS porsche gotti's Rh
nog Nieuwe logo's centercaps tegen gekomen :
Alle Prijzen zijn vast en incl verzenden binnen nederland ! :tu: ze liggen mij niet in de weg maar als ik iemand een plezier ermee kan doen New bbs groen/geel DesignLine 70mm Vaste prijs €75,00 New bbs Rood/blauw DesignLine 70mm Vaste prijs €75,00 VERKOCHT ! new bbs Grijs DesignLine 70mm Vaste prijs € 75,00 VERKOCHT New Bentley's zwart/wit Vaste prijs €75,00 New Gotti's Rood/zwart Vaste prijs €95,00 Gebruikte Alu porsche c2 logo's dienen opnieuw gepolijst te worden Vaste prijs €75,00 Zeer mooie Alu Porsche Fuch's Hackmessers Vaste prijs €95,00 6-kant doppen alu gepolijst NIEUW ! Vaste prijs €125,00 VERKOCHT Rh logo's nieuw ! VERKOCHT ! Vaste prijs €45,00 1x nieuwe naafkap bbs Rs voor 15 inch hart ( Let op is maar 1 ) logo ring Gepolijste 6 kant hoog Vaste prijs €125,00 Nog 2 set adapters Z.g.a.n mischien 2 meetings onder de golf5 gezeten zijn de 15mm die gemaakt zijn bij Concept wheels in belgie dus die met Draadeinden :tu: 1 setje geheel compleet met speciale porsche moeren 5x112 naar 5x130 en natuurlijk centrerend voor porsche nieuwe incl moeren 375,00 nu 275,00 of goed bod ! 1 set geheel compleet met konische moeren 5x112 naar 5x100 naafgat 57,1 Nieuw incl moeren 330,00 nu 250,00 of goed bod ! Last edited by culle mk1 : 02-08-2011 at 20:52. |
|
||||
|
||||
Hoe zien de achterkanten eruit van die Designline logo's?
Vraag is even of ze passen in mijn doppen namelijk, zou om de rode gaan. De binnendiameter van mijn huidige logo's is ±48mm..
|
|||
|
|||
Quote:
het gaat hier om de B serie's |
|
||||
|
||||
De zeskantdoppen voor RM of RS?
Mits van Rs wat is de diameter van het schroefdraad gedeelte?
|
|||
|
|||
Quote:
is voor rm |
|
||||
|
||||
ok thnx
|
|||
|
|||
bbs rood en Rh's verkocht !
|
|
||||
|
||||
He Culle vraagje hoe dik zijn BBS plaatjes eigenlijk?
Dan kan ik even opmeten of ze diep genoeg vallen. Dus de dikte zonder de klikpootjes.
|
|||
|
|||
pm gerard
BBS Grijs en Alu Doppen verkocht ! Nog een paartjes mensen ! |
|
|||
|
|||
goede dag,heeft u de fuchse dopppen nog?
zo ja ,zou je het me kunnen laten weten? ik zit niet vaak op het forum,mischien dat je me even kan bellen of een sms je kan sturen? mob06-41015083 mvg nick |
|
|||
|
|||
zijn de groene BBS logo's nog te koop ?
|