|
||||
|
||||
De laatste familiefoto's....:-(
Zoals sommige van jullie al weten moet ik helaas afscheid nemen van mijn kevertje. Ik heb een paar familiefoto's genomen om de pijn een beetje te verzachten. Ik kan nu af en toe nog eens kijken hoe leuk het was.
:frown: :frown: :frown: :frown:
na zonneschijn komt regen..... Last edited by variant'69 : 11-06-2005 at 16:32. |
|
||||
|
||||
echt een hele mooie auto! sterkte met et verlies
|
||||
|
||||
da's klote! maar voor de duidelijkheid waarom moet hij weg???
|
|
||||
|
||||
erg jammer! zal niet meevallen om afscheid te nemen... sterkte! gelukkig heb je je variant nog
|
||||
|
||||
That's a nice f#ckin' family!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb maar een garage en deze auto's verdienen het gewoon om allebei binnen te staan. :frown:
|
||||
|
||||
NIce Beetle!!!
|
||||
|
||||
Sterkte, ik ken het gevoel.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je. Hij is gisteren gekeurd bij VR, niks aan het handje natuurlijk en ze komen hem vanmiddag ophalen :frown: ....... Dan zijn alleen de type 3's nog over....... Maarja zaterdag lekker naar budel met de variant, dat maakt weer een hoop goed
|
||||
|
||||
Quote:
Is ook geen straf..... Quote:
Zit nog in dubio, of de ponton, of de kever..... Ponton ziet er goed uit, maar is niet gekeurd, kever is nog in country style maar wel gekeurd... |
|
||||
|
||||
Quote:
Las gister toch ergens dat de Kever al verkocht was ... Sterkte met het verlies : lijst de euro briefjes in .. kan je er nog elke dag naar kijken . Variant zal best de pijn verzachten |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, ben 5 dagen keverloos geweest, mex tuft nu in belgie, bien tuft vanaf vandaag in een ander. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je er nog een dan ? Strange ... |
|
||||
|
||||
Quote:
nog 1 wat? kever? ja. oh grapjas bedoelt de mooie ponton, ach hij is compleet en rijdt tenminste.. Last edited by Sabine_Bug : 15-06-2005 at 10:48. |
|
||||
|
||||
snik, snik, snik, ze hebben hem net opgehaald en nu issie weg. Ik ga maar even naar mijn variant zitten kijken denk ik....... Dat verzacht de pijn een beetje....
|
||||
|
||||
Ik wens ze natuurlijk wel heel veel plezier met de kever
|
||||
|
||||
Raar is dat he?? De mijne ging weg achterop een vrachtwagen, hadden ze er achteruit opgereden dus toen hij weg reed leek het net of hij me aankeek, ergste was ook nog dat hij de vrachtwagen weer af rolde, handremkabel brak, net een soort teken dat ie niet weg wilde, ahhhhhhhhhhh... Kreeg ff een brok in mijn keel, haha!!
Heel veel sterkte jack! |
|
||||
|
||||
Dank je.