|
|||
|
|||
Bora Xenon probleem
Hallo
had een nieuw aftermarket hid bi xenon setje gekocht voor mijn bora van 2004, is een highline model. Nu had ik dit setje gemonteerd maar deed echter niets. Ik terug naar de shop... dit uitgelegd en zei hier probeer eens canbus balasten. Echter deed dit nog niets. Daarna heeft degene die alle electronica werken uitvoert zich ermee bezig gehouden.. Na wat zoekwerk werkte ze MAAR, het lampje op mijn dashbord dat weergeeft dat mijn grootlichten aanstaan blijft constant branden (weliswaar zwak) maar het brand. Of ik nu mijn grootlichten afzet of aanzet het blijft branden. Op een gegeven moment heeft hij dan iets gevonden waardoor het lampje uitwas. Maar nu het volgende. ik schakel mijn grootlicht in door mijn hendel naar voor te duwen... dit werkt Ik flikker met mijn grootlichten (licht gaat uit, dimlicht, grootlicht) Laat ik mijn hendel los dan springt alles weer op. Besloten om naar de leverancier te bellen.. Deze zei ja ik stuur een andere kabel op die het dan wel zou moeten doen. Zo gezegt zo gedaan. Heeft de kabel opgestuurd. Ik steek deze in, alles werkt, dimlicht , groot licht , flikkeren met grootlicht -> Maar... nu brand terug het lampje op mijn dashbord dat mijn grootlichten "zogezegt" altijd aan staat. het rare is dat het zowel met canbus als met gewone balasten werkt Iemand dit probleem al gehad? want word her horendol van!!!! Aan de wagen is verder elektronisch nooit met geprutst. AUB dringend hulp nodig |
|
|||
|
|||
Massa probleem????
|
|
|||
|
|||
geen idee, xenon set is gewoon plug en play bij mijn weten.
Ook met het kabelsetje dat de leverancier heeft opgestuurd bleef hij dit hebben maar werkte alles wel hoe het moest. buiten dat hier dan weer het lampje op het bashbord branden |