#1
|
||||
|
||||
Iemand nog een golf 2 g60 200pk gti turbo compressor?
klik
Met mooie schroefzet en BBS lenzo Gelukkig zijn "de pompnagels in de bak aan gepast voor inbusboutjes"
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y |
#2
|
||||
|
||||
waar is de link?
edit;was weer veulste rap opzich geen gekke auto,valt nog wel wat van te maken.al denk ik dat de lader een enkeltje oudijzer kan verwachten.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 09-03-2010 at 23:06. |
#3
|
||||
|
||||
*edit*
Je was me net voor
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y |
#4
|
||||
|
||||
en ook weer van die geweldige foto's erbij ............
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#5
|
|||
|
|||
Een G60 zonder lader... Right...
__________________
Project rotte Golf: Golf 2 GTI 8V |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
O kan wel hoor , olieleidingen/kanalen doorverbinden ,andere multiriem erom , luchtfilter op de aanzuigbuis en gaan ! Heb al meerdere g60's zo zien rijden
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#7
|
|||
|
|||
Slordige advertentie.
Tja en verder idd. G-lader zal wel verrot zijn.(is toch 9 op de 10 keer) Knipperlichten werken niet. Geen achterbank(dit is nog niet zo heel erg). Maja aan de andere kant is hij niet duur. Als de g-lader vervangt voor een gereviseerde, weet je wel wat je hebt. Knipperlichten kan nooit veel zijn. Bij deze auto ligt het geheel aan de koets of hij het kopen waard is. |
#8
|
||||
|
||||
ik denk dat het geen miskoop is,turbootje erop,rest even fixen en rammen maar....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#9
|
||||
|
||||
65 poelie erop...dagelijkse auto...jammer hoor..Zucht
__________________
-------------------------------------------- '79 Mk1-16VT - Rallye-16VT -------------------------------------------- |
#10
|
||||
|
||||
En 66 kw op kenteken.
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Logische toch? Dat is ongeveer wat een PG levert zonder de G-lader. Hij heeft hem dus netjes weer terug gekeurd toen de lader explodeerde.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#12
|
||||
|
||||
hehehe
|
#13
|
|||
|
|||
Zonde zeg... heb deze auto een krap jaar geleden in top staat verkocht, G-lader was gereviseerd en de bak ook...
Hij maak er in iedergeval flink verlies op. Dit was in betere dagen.... Daar heb je dan zoveel moeite voor gedaan... PS, de auto was omgebouwd naar G60 vandaar de 66kw Groetje's robbert Last edited by RobbertG60 : 17-03-2010 at 23:04. |
#15
|
|||
|
|||
hey das grappig die auto heb ik nu in mijn bezit en ben er al 3 jaar mee bezig
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Auw! Hoe was ie er aan toe? (stel hem & jezelf ook gelijk ff voor in het daarvoor bestemde topic dan... )
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#17
|
|||
|
|||
zal ik straks ook even doen , maar ja niet best echt alles was naar de kloten motor g-lader de lak koets ging wel paar kleine plekjes maar andere motor nieuwe lader koets is weer hele maal gespoten nieuw rallye front nu dunne lijsten digifiz 8000rpm votex consoll lederen int enz
ben nu in de opbouw fase hij is van het winter gespoten het is nu de boel opbouwen en hopelijk voor de zomer rijden zal wel wat foto,s opzetten |