|
||||
|
||||
Diverse Golf 2 delen ( Votex, Raid, USA)
LET OP, PRIJSVERLAGING.
Wegens hobbystop diverse onderdelen te koop. Ik wil alles versturen behalve het dashboard en de deurpanelen, die zijn te groot. Afhalen kan dus ook, in de Hoeksche Waard (20 km onder Rotterdam) Prijzen zijn vraagprijzen. RAID pookknop, leder zonder schakelindicatie. Laten spuiten bij leerspuiter, ziet er uit als nieuw. 25 euro. Pookzak. Op maat voor MK2, niet origineel, wel echt leer. Rode stiksels. 15 euro. Gordelhouders voor Recaro onderstellen. 25 euro de set. [Nog] Zonder foto's: Amerikaans MK2 zacht dashboard, inclusief verstelbare stuurkolom én plastic kap met scharnierend afdekplaatje. Helemaal compleet dus, zonder droogtescheuren bovenop. Afhalen, 125 euro. Last edited by Arne : 18-03-2013 at 10:00. |
|
||||
|
||||
deur panelen mk2
Hey,
heb je hier wat foto's van? Heb namelijk 1 kapot paneel van binnen dus ben benieuwd of dit een goede set is ik hoor het graag Groetjes Frans Golf GTI MK2 3drs deurpanelen. Met speakerbakken, zonder roosters. Grijze model met dunne rode streep en chromen bies. 45 euro, afhalen! Gratis een doos stof erbij van het bijbehorende interieur
|
||||
|
||||
Beste Frans, er is 1 gegadigde voor de panelen voor je. Mocht hij ze niet over willen nemen hoor je van me.
|
|
||||
|
||||
Votex console, instrumentenhouder en Fischer cassettehouder gereserveerd.
|
|
||||
|
||||
Wegens kleine beschadigingen die ik nog niet had gezien gaat de prijs van het dashboard drastisch omlaag, inclusief hoogte verstelbare stuurkolom en plastic kap 120 euro. Foto's op aanvraag.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wil je mij een paar foto's sturen van het dash?? Justinremer at hotmail.com Mvg justin
|
||||
|
||||
Quote:
Wacht ik dit even af!
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt mail! Ik heb ook nog een set Franse verstralers te koop voor de MK2. Origineel Hella in de originele doos. Ze zijn niet helemaal geel maar zien eruit zoals de koplampen waar H4 lampen in zitten met gele kapjes. 85 euro voor deze zeldzame set! |
|
||||
|
||||
Let op, prijzen zijn drastisch verlaagd. Bieden mag natuurlijk ook. Ik wil echt opruimen, vandaar.
|
|
|||
|
|||
Quote:
En die panelen |
|
|||
|
|||
Quote:
Arne graag optie op de verstralers, heb je er ook een foto van? Gr. Kaz |
|
||||
|
||||
Stuur me even een PM met je emailadres dan mail ik je een foto.
|
|
||||
|
||||
Verstralers zijn gereserveerd voor Kaz.
|
|
||||
|
||||
Verstralers zijn weer beschikbaar, ik maak er een andere thread voor aan. Tevens een UP voor de andere artikelen.
|
|
||||
|
||||
Deurpanelen definitief verkocht aan Jetta Mania. B Stijl kappen verkocht aan ar1g3.
|
|
||||
|
||||
Upje, bieden maar mensen. Alles moet weg.
|
|
||||
|
||||
Heb wel belang bij de kofferbak strip voor Golf II, is deze er nog? Mag via PB!
|
|
||||
|
||||
Achterkleplijst gereserveerd voor 20harmen20..
|
|
||||
|
||||
Oranje knippers verkocht!
|
|
||||
|
||||
Achterkleplijst verkocht.