|
||||
|
||||
Valt niet op dat het onderhoudsboekje aangepast is!
http://link.marktplaats.nl/642455910
edit: owja en foto's van je computer scherm uploaden is ook een mega fail aangezien de foto's al op je pc staan.....(moddervette achterlichten trouwens) Last edited by powah : 12-03-2013 at 10:21. |
|
||||
|
||||
Alleen al aan het taalgebruik zou ik deze auto laten staan.
Inderdaad, subtiel aangepast dat onderhoudsboekje.
|
||||
|
||||
OMG wat een advertentie weer
En bijna 2jaar in bezit en 2maand geleden naar haar overgeschreven:S
|
||||
|
||||
en "BOMVOL"...... ik hou meer van auto's waar wat ruimte in zit. Anders word het zo lastig met boodschappen doen en zo..
|
||||
|
||||
Moet eerlijk zeggen, voor iemand genaamd Marjolein klinkt ze meer als Habbibi,
Dit was haar reactie op mijn vraag waarom het door gekrabbeld was. Omdat het verkeer geschreven en als u niet gelooft er staat nog stekertje op de motor en ik kan u mee nemen naar de garge diedat gedaan hebben. Mvg |
|
|||
|
|||
Is trouwens ook een goede garage die koppeling met een p schrijft (kopeling)
En in 10 maanden wel 2000 km gereden. wat een oplichterij |
|
||||
|
||||
Quote:
Achja, je koopt tegenwoordig liever een auto van Marjolein dan Habibi, ik denk dat ze dat zelf ook beginnen te begrijpen. |
|
|||
|
|||
Longlifeolie volgens het boekje in 5w40
Meeste wagens van 99 zijn zoizo geen longlife
|
||||
|
||||
Mocht je eventueel geen interesse in de auto heb als je hem bekeken hebt.
Marjolein aka de Duivenmelker aka Al-Aaraji heeft ook nog een paar andere mooie aanbiedingen. Bijna GRATIS! En ik denk dat 'Marjolein' bij een advertentie van 'haar' de naam is vergeten aan te passen http://link.marktplaats.nl/629068327 edit: Ik zit de afgelopen 2 weken te zoeken naar een andere auto maar je komt me toch wat pareltjes tegen op marktplaats. Ongelooflijk hoe dom sommige mensen hun advertenties maken en wat voor lulkoek/gelogen word over auto's. Last edited by powah : 12-03-2013 at 13:42. |
|
|||
|
|||
Hilarisch!!
|
|
||||
|
||||
Je bent een rund als je met duivenmelker habibi al jazeera stunt
|
|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat dat olie er longlife in zit |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is eigenlijk belachelijk dat je op MP de naam bij iedere advertentie kunt aanpassen. |
|
||||
|
||||
Quote:
haha ik heb de bimmer ook al iets van anderhalf jaar in bezit maar wel 4 maanden terug oid van naam gewisselt ivm parkeer vergunning gezeik hier maar ik snap wat je bedoelt,zou het zelf ook niet zo 1 2 3 geloven als ik alles zo zie
|
|||
|
|||
en op deze manier geschreven is het best een
lange optie lijst. |
|
||||
|
||||
als je daarin trapt, verdien je het ook wel een beetje.
denk je de volgende keer wel met gezond verstand na |
|
||||
|
||||
de duivenmelker verkoopt ook junkies...
Heb ongeveer 10 stuks te koop en 12 junkies te koop er zit nog twee hoogvleigers tussen per kapelletje 20.00 ouders en junkies . voor meer info bel of Maillen zie mijn Andere Advertentie Metvriendelijke Groeten DuivenMelker 06./87.05.80.67 |
|
||||
|
||||
Wtf?
|
|||
|
|||
mooi toch elke advertentie een andere naam... wekt zeer veel vertrouwen op zou ik zeggen.....
|