|
||||
|
||||
Kleur gezocht golf 2
Mensen,
Komende week word me carresorie in de primer / bodycoating en eerste lak gezet. Nu doet er alleen de uitdaging zich nog voor... Welke kleur. Zelf ben ik compleet gek op blauw en heb het op het kenteken al laten aanpassen. Mijn idee waar ik een beetje van spiek: Klik Ben er nog niet overuit of de lak origineel vw of niet zal zijn. Wel zit ik aan het miamiblue en alsterblauw te denken maar geen idee hoe het op een golf 2 uit 86 zal staan... Mensen die me hier mee kunnen helpen of een beter inzicht in kunnen geven? Hoor graag van jullie Momenteel is de complete carresorie gestraald want ik pak hem compleet aan. |
|
||||
|
||||
Persoonlijk zou ik een originele lak nemen.
Verder is het een kwestie van smaak Die blauwe kleur op het plaatje is gaaf. Mocht je twijfelen kan je altijd een 'photoshop' laten maken |
|
||||
|
||||
Heb de knoop doorgehakt het wordt MiamiBlue.
Helaas niet aan schuren en al toegekomen. Toen de carresorie in de zon stond zag ik in het brandschot wat piepkleine gaatjes zitten die de (ondertussen) ex plaatwerker te dun geslepen heeft. Toen zelf gaan lassen en heel wat moeten aanpakken. Uiteindelijk komt het erop neer dat de data opgeschoven is. |