|
||||
|
||||
Nieuwe moderators! Versterking voor de Volksforum Crew
Afgelopen weken heeft er een vacature online gestaan, dat wij wat versterking zochten. Nou, dat hebben we geweten!
Bij deze nogmaals dank voor de vele reacties! Het was wel even moeilijk "kiezen" en uiteindelijk hebben we er 5!! extra moderators bij! Vanaf deze kant, willen wij graag René, Herm, Ebut, vdWal en MartinGT veel plezier en succes wensen! Oh ja, en wees in het begin niet al te streng voor de heren
|
||||
|
||||
Veel succes heren!
|
|
||||
|
||||
We gaan er voor!
|
|
|||
|
|||
Geweldig !
Altijd goed dat er mensen zijn die dit werk willen doen. Heb mijn portie modden op fora's wel even gehad. Altijd leuk werk om te doen !!! Ken het werk en wens jullie veel succes! (hmm klinkt een stuk negatiever als dat ik het bedoel)
|
||||
|
||||
Veel succes voor de nieuwe heren moderators ..
|
|
||||
|
||||
Thanks voor de introductie
Tof om de crew te versterken zo!
|
||||
|
||||
Bedankt Christiaan en de rest van de crew!
Ik vind het leuk om na bijna 9 jaar actief lid te zijn nu deel uit te maken van het VF-team Voor de mensen die mij nog niet kennen; ik ben René en woon samen met mijn vriendin in Bierum, ben van bouwjaar 1984 en rij VW sinds mijn 18e. Op dit moment rij ik een Polo 86c, mijn vriendin een Alfa Romeo 147 en als hobby-auto heb ik een VW Golf MKII die inmiddels is omgebouwd naar circuitauto. Alleen de snelle motor ontbreekt nog, maar daar wordt aan gewerkt. Ik ben nu een 1.8T aan het inbouwen, maar dat staat op een héél licht pitje omdat we in juni ons eerste kindje krijgen! Ik hoop op een goeie samenwerking met de rest van de crew en wens de andere nieuwe moderators ook veel succes! Tot slot nog even een fotootje van mij en m`n vriendin in de Golf:
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos Last edited by René : 27-02-2013 at 00:09. |
|
||||
|
||||
goed bezig heren
|
||||
|
||||
Heel veel succes heren
|
||||
|
||||
bedankt voor de introductie
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
succes allemaal! Fijn dat jullie dit voor ons allen willen doen!
|
|
||||
|
||||
Succes gasten!
|
||||
|
||||
Thanks guys!
Ook hier nogmaals voor wie mij nog niet kennen: Ik ben Herm Schreurs, geboren in 1978 en ben Operationeel Manager bij Lagotronics Projects bv te Venlo. Ik woon samen met mijn vriendin in ons zelf verbouwde huis, ook in Venlo. Ben al een jaar of 15 aktief in de VW-scene en ook op het Volksforum, destijds nog VWforum. Ik ken de meeste van de heren CREW al geruime tijd en ik vind het erg tof om nu dit gezellige team te mogen versterken! Een van mijn hobby's is het (ver-) bouwen van auto's en ik heb zelf een VW Corrado welke ik op dit moment van 16VG60 naar R32 aan het ombouwen ben. Sinds afgelopen jaar ben ik ook nog eens hevig besmet geraakt met het fotogafie-video-virus dus ik heb soms nogal eens tijd te kort
|
|||
|
|||
Top dat jullie dit voor jullie rekening nemen, ook ik wens de nieuwe moderators succes toe!
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Succes mannen !!!
|
||||
|
||||
Leer ik toch de mensen kennen die mij "verslagen" hebben.. ook ik had me opgegeven als aspirant modderator, succes aan degenen die het zijn geworden!
Huibert
|
||||
|
||||
Succes mannen
|
||||
|
||||
Toppers
|