|
||||
|
||||
Kleur golf 1
Mijn auto zal spoedig gespoten worden en daarom ben ik op zoek naar een kleur. Ik weet dat een kleur een persoonlijke keuze is, maar jullie kunnen me altijd de goede(andere) richting uitsturen.
Ik vind deze golf erg mooi, al twijfel ik over de kleur. In het motorruimte lijkt het net wit, en van buiten eerder beige. Dat vind ik niet zo erg, maar had wel graag eerst wat meer foto's gezien. Dus als iemand een foto heeft di er op lijkt, zie ik die graag.(of gewoon de kleurcode weet) De andere kleur die ik vond is iets wat er op lijkt. Maar mogelijk anders? Dus als iemand een kleurcode heeft.. kan ik wel eens heel erg blij worden |
|
||||
|
||||
hoeft geen VW kleur te zijn...onder en boven hoeft inderdaad niet hetzelfde te zijn..
de foto boven is in een lichtere omgeving gemaakt als beneden je zou eender welke kleur beige/creme kunnen nemen die je wilt.. zoek eens in de waaiers van kevers en bussen uit de jaren 69/70 bijv... de kleur beneden heeft wel iets weg van Mercedes 960 Alabasterweiss...(wild guess) |
|
||||
|
||||
Nee natuurlijk hoeft zeker geen vw kleur te zijn. Dit was wel een beetje mijn bedoeling. Dus als iemand al zo uit het hoofd een vw kleur weet die er sterk op lijkt.
Ben eerder op zoek naar de onderste kleur. harvest moon beige lijkt er op, maar ik denk dat dat nog iets te beige is. |
|
||||
|
||||
Nevada Beige als het goed is, word waarschijnlijk ook de kleur van mijn project
|
||||
|
||||
Zijn geen van beide nevada. En ik hoop dat de swallow dat ook niet word eerlijk gezegd. Vind het een veel te veel gebruikte kleur en was volgens mij niet eens een swallowtail kleur
|
||||
|
||||
De spuiter heeft zeker een kleur waaier (te veel) en daar vindt je vast de kleur die je zoekt, persoonlijk zou ik wel voor een org. Vw kleur gaan. Maar ieder z'n ding.
Veel succes met je project en het zou niet verkeerd zijn als je ook hier wat foto's plaatst
|
||||
|
||||
Onder iedere post die ik zet, staat een link naar mijn projectje
Is nevada beige, lichter als harvest moon beige? Meer de kant van wit bedoel ik dan. Edit: het is verdorie nog de zelfde auto/kleur ook. Geeft heel ander effect met een ander licht..
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 21-02-2013 at 23:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
* https://www.google.nl/search?q=harv...iw=1280&bih=881 * https://www.google.nl/search?q=neva...hK8qa0QX3oYHICA Quote:
Dus, ondanks alle goed bedoelde hulp, komt het neer op "zoek het zelf maar uit"... |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt idd is geen originele swallowtail kleur. Maar dat hoeft van mij ook niet als ie maar oldscool is. Vind verder ook weinig swallowtail kleuren mooi.
|
||||
|
||||
Maar Nevada beige gaat dus wel meer op de bovenstaande foto lijken dan harvest moon?
|